Ominako Skrivet oktober 7, 2013 Anmäl Share Skrivet oktober 7, 2013 Har nyss flyttat till Stockholm och undrar vart det finns ställen för anime beroende att vara på affärer/cons.... har hittat Dragons Lair, men finns det fler? :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Najica Skrivet oktober 7, 2013 Anmäl Share Skrivet oktober 7, 2013 sf-bok kan jag väl tänka mig är den mest välkända, finns någonstans i gamlastan ^^ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet oktober 7, 2013 Anmäl Share Skrivet oktober 7, 2013 Det listas några konvent på Konvent.se. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ominako Skrivet oktober 7, 2013 Författare Anmäl Share Skrivet oktober 7, 2013 sf-bok kan jag väl tänka mig är den mest välkända, finns någonstans i gamlastan ^^Jag tror jag kanske varit där för jag gick igenom gamla stan och såg en comic/anime affär men de värkade bara ha yaoi böcker *dies*. Vet du några fler ställen? ^^Det listas några konvent på Konvent.se.tack så mycket ^^! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Najica Skrivet oktober 8, 2013 Anmäl Share Skrivet oktober 8, 2013 Jag tror jag kanske varit där för jag gick igenom gamla stan och såg en comic/anime affär men de värkade bara ha yaoi böcker *dies*. Vet du några fler ställen? ^^tack så mycket ^^! Så pass? =O när jag var där i sommras kan jag inte minnas så mycket yaoi, inte för att jag har någon stor koll till att börja med.. Men tyvärr inte, det är de enda stället jag känner till, är inte stockholmare själv nämligen :P Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Volbla Skrivet oktober 9, 2013 Anmäl Share Skrivet oktober 9, 2013 Jag tror att det bara några gator nedanför sf-bok finns en butik som heter "Comic Heaven" eller nåt sånt. De hade väldigt mycket yaoi när jag snubblade in där 1 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
idrougge Skrivet oktober 20, 2013 Anmäl Share Skrivet oktober 20, 2013 Sedan har Mangakai visningar två gånger i veckan, på Kungsholmen och i Huddinge. 1 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg