Hoppa till innehåll
Daxter_SSJ4

Gissa coverlåten

Rekommenderade inlägg

I princip samma sak som Anime-blindtest förutom att den här tråden har egenproducerad musik.

Ni kan göra vad ni vill för att få fram musik, bara ni gjort den själv. Med tanke på att det kan vara svårare att känna igen när det inte är originallåtarna så skulle det vara bäst med OP/ED istället för något från soundtracket.

Börjar med en jag gjorde för nästan ett år sedan, men ingen kunnat gissa rätt på ;_;

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra sajter

Tycker det låter som första opening till Guilty Crown.

Edit: Bah! En minut för sent för att jag velade om jag skulle skriva vad låten heter eller bara skriva från vilken animé den var ifrån.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra sajter

Åh, vad tur! Jag trodde du hade tänkt dig upplägget att den som gissar rätt måste göra nytt själv. Jag försökte, men det var svårt. Jag har en gitarr, men jag har aldrig övat på att spela, och jag försökte använda en sequencer men det har jag aldrig heller gjort förut så jag kände mig mest borttappad i en labyrint.

Men om du nu postar fler så antar jag att du inte hade tänkt dig den regeln. ^_^

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra sajter

1: Attack on Titan (Jiyuu no Tsubasa) men de andra fick jag desto större problem. Jag tycker att jag känner igen både tvåan och trean men kan inte placera dem.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra sajter

Även om jag skulle vilja se andras bidrag så känns det som att ingen vill svara om de själva behöver posta.

Den här gången hann Klona först med att ha rätt~ Sceleris hade rätt om trean.

Tvåan är titellåten från en kompileringsfilm.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra sajter

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att lämna en kommentar

Skapa ett konto

Registrera dig för ett nytt konto i vårt community. Det är enkelt!

Registrera ett nytt konto

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här.

Logga in nu