GaboKuro Skrivet april 22, 2014 Anmäl Share Skrivet april 22, 2014 Kan jag få tråden borttagen? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet april 22, 2014 Anmäl Share Skrivet april 22, 2014 Tja, Mangakai Huddinge är väl en början? Som det står där, filmvisningar varje helgfri onsdag. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Klona Skrivet april 22, 2014 Anmäl Share Skrivet april 22, 2014 Jag är ingen expert men Mangakai ligger i Stockholm och verkar ha just en cirkel i Huddinge enligt deras hemsida. Den är i och för sig inte uppdaterad på ett tag men du kan ju försöka kontakta dem och höra dig för om informationen fortfarande är aktuell. Edit: Sceleris var ju såklart lite snabbare än mig och hade till och med en länk. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GaboKuro Skrivet april 22, 2014 Författare Anmäl Share Skrivet april 22, 2014 Tack för tipset :3 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg