Japs Skrivet september 16, 2004 Anmäl Share Skrivet september 16, 2004 Har inte tecknat så mycket tjejer på sistone så jag gjorde en skiss igår. Sleeping Girl: Jag tänkte att jag skulle öva lite på en av de svårare vinklarna när man tecknar, nämligen så att man ser under hakan. Blev ganska bra tycker jag. Jag har fått noja på att göra hemsidor på sistone (började i förrgår ^^;) så jag gjorde ett par chibisar till en sida. Ansiktsuttrycket på den här är obetalbart. Den här är min favorit av chibisarna. Det här är samma karaktär som hon på "Sleeping Girl" bilden. Fast i färg. Tjaa... Inte så mycket att säga om denna. Comments? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Alcarcalimo Skrivet september 16, 2004 Anmäl Share Skrivet september 16, 2004 Väldigt snyggt, gillar dem skarpt :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Geo Skrivet september 16, 2004 Anmäl Share Skrivet september 16, 2004 Själva "Sleeping Girl" bilden var jätte bra gjord, men jag gillar chibisarna mest ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hellis Skrivet september 16, 2004 Anmäl Share Skrivet september 16, 2004 den första: Sk't snygg! Chibisarna: JAAAY! CHIBI! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThoseN Skrivet september 16, 2004 Anmäl Share Skrivet september 16, 2004 skit snygga ´gilla chibisarna dom va coola ju Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ElgeN Skrivet september 16, 2004 Anmäl Share Skrivet september 16, 2004 Jag gillar henne, får man ta plats bredvid kanske^^? Jag gillar allt du målar faktiskt, så det är svårt att komma med ngn konstruktiv kretik, men om jag måste så kanske örat var lite för stort för min smak. GW! : ) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tomtebo Skrivet september 17, 2004 Anmäl Share Skrivet september 17, 2004 Hon sover.. har du målat skit bra enligt mig :D * tummen upp* Dom andra var sköna specielt första chibisarna :P Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vicious Skrivet september 17, 2004 Anmäl Share Skrivet september 17, 2004 Practise makes perfect. :D Skitbra, Japs. That's all. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ikkari Skrivet september 17, 2004 Anmäl Share Skrivet september 17, 2004 Gillar verkligen "Sleeping Girl" och chibisarna (?) va inte fel dom heller..nice...=) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PsychoCaptain Skrivet september 17, 2004 Anmäl Share Skrivet september 17, 2004 Oj oj! Mycket snygt! Sovande tjejen är ju jättesöt!! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
cainz Skrivet september 17, 2004 Anmäl Share Skrivet september 17, 2004 Snyggt jobbat! B) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Japs Skrivet september 18, 2004 Författare Anmäl Share Skrivet september 18, 2004 Man tackar! Det är alltid kul att få god kritik! :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hauzin Skrivet september 18, 2004 Anmäl Share Skrivet september 18, 2004 Fin fint Japs, dock vill jag peka på att linjen på näsan känns lite fel. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Oiroke Skrivet september 28, 2004 Anmäl Share Skrivet september 28, 2004 Sleeping girl var väldigt bra ritad, förutom att näsan kändes lite fel. Sen ser man tyvärr inte hela kroppen och jag kan då inte avgöra om hon har för mkt kläder på sig (vilket egentligen är det enda som spelar nån roll ;)) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zaffe Skrivet september 29, 2004 Anmäl Share Skrivet september 29, 2004 Japp som sagt skitbra gjort, men sleeping girls öra (den nedre delen) ser konstig ut, för fet, iaf om du frågar mig chibisarna är hur fräsiga som helst, gillar han med blått hår han är min favo >) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThoseN Skrivet september 29, 2004 Anmäl Share Skrivet september 29, 2004 Det är mycket man ska hålla reda på när man tecknar... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skatan Milla Skrivet september 29, 2004 Anmäl Share Skrivet september 29, 2004 Attans vad snyggt, hoppas jag en dag kan rita så snyggt jag med. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThoseN Skrivet september 29, 2004 Anmäl Share Skrivet september 29, 2004 Japs hur länge har du ritat? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Doddis Skrivet oktober 2, 2004 Anmäl Share Skrivet oktober 2, 2004 får man fråga vad en Chibis är? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Alcarcalimo Skrivet oktober 2, 2004 Anmäl Share Skrivet oktober 2, 2004 En liten väldigt oproportionerlig gubbe/gumma. :P Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JewnaS Skrivet oktober 3, 2004 Anmäl Share Skrivet oktober 3, 2004 Dom var fräcka allihopa... första bilden var dock snyggast =) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mr Fantasy Skrivet oktober 3, 2004 Anmäl Share Skrivet oktober 3, 2004 Älskar chibisarna, helt underbara, gulliga är va dom är. Sleeping girl är bra gjord, men jag håller med zaffe om örat, annars va allt skitbra. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Doddis Skrivet oktober 3, 2004 Anmäl Share Skrivet oktober 3, 2004 En liten väldigt oproportionerlig gubbe/gumma översätt nån snälla så att en elva åring förstår . . . sorry kan inte alla ord här i världen Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThoseN Skrivet oktober 3, 2004 Anmäl Share Skrivet oktober 3, 2004 det ordet kan inte änns jag... ^^ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Doddis Skrivet oktober 3, 2004 Anmäl Share Skrivet oktober 3, 2004 Ok . . . tror jag fattar vad det är för nåt hursom helst . . . Buhu jag vill också bli bra på teckna :( Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg