Petus Skrivet september 25, 2004 Anmäl Share Skrivet september 25, 2004 nån som spelat det här spelet? det är den tredje uppföljaren till Thief the dark project. har spelat både ettan och tvåan och hittils inte blivit miss nöjd >:( har iofs bara kommit till tredje uppdraget i trean än så länge Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tireces Skrivet september 25, 2004 Anmäl Share Skrivet september 25, 2004 Helt ok spel om man gillar att smyga omkring i skuggorna. Jag därimot tyckte att det blev segt efter ett tag. Jag slutade efter någon bana. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SFish Skrivet september 25, 2004 Anmäl Share Skrivet september 25, 2004 Thief spelen har alltid haft problem med att de blir sega efter ett tag. Men psyksjukhuset/föräldrarlösa-barn banan var nått av det läskigaste jag spelat (iallafall första delen). Riktigt bra gjord, dom har tänkt till lite där... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Petus Skrivet september 26, 2004 Författare Anmäl Share Skrivet september 26, 2004 hehe jag älskar smygar spel >:( förut när bara ettan fanns ute spela jag igenom det 2 gånger :) olika svårighetsgrader dvs :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Geo Skrivet september 26, 2004 Anmäl Share Skrivet september 26, 2004 Theif 3 är skit skoj. Man kan dessutom, smyga runt hur man vill ge andra skulden för de folk man har knivhuggit fint i ryggen. Spelet blir inte sämre när man får handskarna som gör att man kan klättra på väggar ^^ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Petus Skrivet september 26, 2004 Författare Anmäl Share Skrivet september 26, 2004 hehe spoila inte nu :P jag har precis brutit mig in i kyrkan där hammers håller till (första gången man går till dom alltså) fast jag dog av en zombie fan som ja trodde va en människa dom låst in, så jag skulle hjälpa han och då ställde han sig upp o total slakta mig :) hoppa till lite då faktiskt :P Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zaphod Skrivet september 27, 2004 Anmäl Share Skrivet september 27, 2004 När kom det spelet ut? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Petus Skrivet september 27, 2004 Författare Anmäl Share Skrivet september 27, 2004 http://www.webhallen.com/prod.php?id=30333 2004-06-11 längst ner på sidan står det. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zaphod Skrivet september 27, 2004 Anmäl Share Skrivet september 27, 2004 http://www.webhallen.com/prod.php?id=30333 2004-06-11 längst ner på sidan står det. Tack. Jag antog väl att det var ett nytt spel.. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Elwin_Baltia Skrivet september 27, 2004 Anmäl Share Skrivet september 27, 2004 Thief 1 var väldigt kul i början när det bara var människor och inget övernaturligt mumbodumbo. Vissa banor villl jag bara spy åt, som i tredje banan när man möter alla dessa dinosaurieliknande äckel. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Petus Skrivet september 27, 2004 Författare Anmäl Share Skrivet september 27, 2004 uhm.. det va väl inte alls "bara människor" i ettan.. om jag inte minns fel fanns det där massvis av zombies och skelett också. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
F.d. medlem Skrivet oktober 2, 2004 Anmäl Share Skrivet oktober 2, 2004 Thief-series will always be in my heart..... I alla fall. Jag HATAR att jag skall ha det dåligt ställt. Kan ju inte ens spela min favorit serie. Datorn är för dålig. ._. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Petus Skrivet oktober 2, 2004 Författare Anmäl Share Skrivet oktober 2, 2004 sånt är livet :( ja kunde inte heller spela det förut.. fast ja köpte ny dator :D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MickeMaul Skrivet oktober 6, 2004 Anmäl Share Skrivet oktober 6, 2004 spelade demot och blev imponerad av stämmningen nästan lite kusligt.... i alla fall det spelet är bra gjort :D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ladello Skrivet oktober 19, 2004 Anmäl Share Skrivet oktober 19, 2004 Spelat är assa bra..men jag har inte klarat hela....jag får väll börja om...men akta er för "THE CRADLE" det suger ap balle...man vågar knappt spela.... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg