Ebhen Skrivet oktober 22, 2018 Anmäl Share Skrivet oktober 22, 2018 Är det fler som är sugna att åka till London och nörda ner sig fullständigt och kolla på Hatsune Miku? 😍 Jag är lovligt sugen på att åka och det vore ju kul att träffa på andra likasinnade. Biljetterna kostar £50 och så tillkommer boende, resa och mat såklart. https://mikuexpo.com/europe2018/ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet oktober 23, 2018 Anmäl Share Skrivet oktober 23, 2018 På IRC har @doppler och @Najica pratat om att åka. (Så *ping* på dem.) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
doppler Skrivet oktober 23, 2018 Anmäl Share Skrivet oktober 23, 2018 Jag skulle aldrig förlåta mig själv om jag missade den här chansen! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Najica Skrivet november 17, 2018 Anmäl Share Skrivet november 17, 2018 Haha, vilken necro det blev nu. Yep, och det börjar närma sig nu! Synd att Glowstick:en är ca 400-450kr styck (med plastfilm med karaktär på) så det får nog vara eller hoppas att kunna köpa på plats så man se ut som en klassisk idol otaku! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg