Hoppa till innehåll
Anime.se

Anime.se Podcast Q&A


MathJuice
 Share

Rekommenderade inlägg

Våran podcast som är jätte (nåja) populär är nu inne på sitt andra år. Och i planeringen har det funnits en önskan att få plats med ett avsnitt dedikerad till frågor och svar. Med det sagt så behövs då några frågor innan man kan svara på dom. Så därför vill jag bjuda in de som vill att skriva sina frågor här, eller direkt via PM:s om så önskas. Är det nånting ni undrar över som vår panel kan svara på? Seriesmak, andra hobbys, syn på fanservice inom industrin, Sveriges bästa pizzeria eller varför alla karaktärer i Fate-universumet är genderbent. Ett brett spektrum att dyka in i så att säga.

Vissa krav innan ni ställer en fråga:

  • Ingen politik, det är vad Twitter är till för. Politik delar och söndrar bara och leder inte till någon vidare trevlig diskussion.
  • Inget för personligt. Vissa av oss kanske föredrar anonymitet medan andra är lite mer öppna av sig. En gemensam tangent är dock att vi kanske inte delar med oss av allt privat. Så relationer, tro, sexuell läggning och liknande bör man ha förståelse över om folk inte vill svara på det.
  • Inget som bryter mot forumets riktlinjer och regler, som grovt språk, taskig attityd, 18+ material eller tips om piratsidor.

I övrigt blir det intressant om denna ide får luft under vingarna och vi kan använda svaren vi får till att underhålla er i ett framtida avsnitt. Exempelvis frågade Stekeblad "vad för nånting man provade tack vare anime". Mycket nöje med den tankenöten!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 2 weeks later...
Den 2019-01-23 vid 16:07 sa MathJuice:

Exempelvis frågade Stekeblad "vad för nånting man provade tack vare anime". Mycket nöje med den tankenöten!

Jag gillar inte bli utfrågad, men jag har svar på den nöten jag gärna delar med mig av.

Ytterligare ett par frågor:
1. Lyssnar ni mycket på japansk musik utöver låtarna i början, i slutet och ibland i anime-avsnitt?
2. Följdfråga, Har ni någon favoritlåt/artist/grupp?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne…

×   Inklistrat som formaterad text.   Klistra istället in som oformaterad text

  Endast maximalt 75 uttryckssymboler tillåts.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa editor

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder med URL.

 Share

×
×
  • Skapa nytt...