Hoppa till innehåll
Anime.se

Intro & Networking


Valherjar
 Share

Rekommenderade inlägg

Tja! Jag är ny här. Letade upp det här forumet för att under en längre tid har jag haft svårt för att skaffa vänner med delat intresse för anime (och delvis gaming) tycker det är brutalt svårt som skånsk att hitta likasinnade. (Har dock många goda vänner, så är inte ensammen!) 

 

Men ja, jag hoppades lära känna någon man kan prata av sig med angående anime både på intellektuell nivå då jag är analytiskt lagd och gillar djupa meningar / människobeteenden. 

Men även bara oseriöst avpratande och hype talk om de senaste. 

 

Jag är för det mesta allätare. Några av mina all-time favourites är Kimi no na Wa, Mirai Nikki, Fairy Tail, Parasyte, Oreimo, Guilty Crown, ja och kanske Attack on Titan men det säger inte så mycket nu för tiden, haha. Gillar långt mycket mer så klart. 

 

Är även en av dem som inte riktigt fastnat för Naruto men gillar verkligen Boruto (dock är där massa brister med!) 

 

Hoppas detta var ett ok inlägg och på rätt ställe. :D

  • Gillar 1
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne…

×   Inklistrat som formaterad text.   Klistra istället in som oformaterad text

  Endast maximalt 75 uttryckssymboler tillåts.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa editor

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder med URL.

 Share

×
×
  • Skapa nytt...