Hoppa till innehåll
Anime.se

Hjälp mig!


Mr Fantasy
 Share

Rekommenderade inlägg

Här kommer en till, jag kommer inte säga vem den föresteller utan jag hoppas att ni ser det(annars blir jag ledsen), fick lite inspiration när zaffe la upp sin DBZ bild häromdan.

 

http://img14.exs.cx/img14/8619/DSCF334.jpg

 

Det ända jag blev riktigt nöjd med är byxorna, resten blev inte lika bra och speciellt inte armarna och händerna som blev dåliga, men dom va som alltid svåra att göra.

 

Skissen blev mycket bättre när det gäller hur man ska se kroppen om man säger så...

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

huuuuuhm, det ser faktiskt ut som om han har 6 fingrar på sin vänsterhand...

 

Stämmer, vilken jävla tabbe, det var inte bra, jaja, får va så länge.

 

Har kommit in idet som fan nu och tycker att det är askul, så då är det lika bra att passa på för man vet aldrig när det trappas ner.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Här kommer en bild till, på goku igen, vet inte varför det blev det men...

 

 

http://img4.exs.cx/img4/5866/DSCF0285.jpg

 

 

Jaja återigen blev inte armarna riktigt som jag hade tänkt mig, på den här bilden ser det ut som om han bara har väldigt korta armar. Men jag lägger upp den ändå för jag tänkte att ni kanske kan försöka förklara vad jag gör för fel. Egentligen ska det se ut som att han har överarmarna lite bakom kroppen och underarmarna ska vara vinklade uppåt om ni fattar vad jag menar.

 

Dålig kvallite pga den där jävla kameran, måste skaffa scanner snart asså. Blir galen >:)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Linjerna på armarna är aldelles för tjocka du får sudda ut dom och gör dom smalare då ser man lättare armarna och det blir snyggare.

 

Håller inte med där thoseN.. Linjena ser bara för tjocka ut då armarna är på tok för korta.. Propotioner (stava?) är viktigt att träna på

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Sjäv brukar jag bestämma först vad ska det vara för bild

vanlig

sci-fi

fantasy

mm!

bestämma kön

tänka ut en pose lr rörelse!

som sagt musik hjälper oxå!

ibland dock skissar jag typ en arm lr nått så tycker man den

blir någolunda bra så fortsätter man bara dit som pennan för en!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Sjäv brukar jag bestämma först vad ska det vara för bild

vanlig

sci-fi

fantasy

mm!

bestämma kön

tänka ut en pose lr rörelse!

som sagt musik hjälper oxå!

ibland dock skissar jag typ en arm lr nått så tycker man den

blir någolunda bra så fortsätter man bara dit som pennan för en!

 

Thosen... Thosen Thosen.... Det där är exakt vad zaffe sa förut.. Det där var inte rent spel... Att skriva av exact.. Usch.. Specielt det sista skriker Zaffe... Skriv egna ord i stället..

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne…

×   Inklistrat som formaterad text.   Klistra istället in som oformaterad text

  Endast maximalt 75 uttryckssymboler tillåts.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa editor

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder med URL.

 Share

×
×
  • Skapa nytt...