Hoppa till innehåll
Anime.se

Anime(dot)se - The Comic [Ny tecknare, ny tråd]


Hellis
 Share

Rekommenderade inlägg

  • Svar 382
  • Skapad
  • Senaste svaret

Toppskribenter i detta ämne

Toppskribenter i detta ämne

Snygg bild Zaffe! Gillade blyertsversionen bäst.

jo, jag gillar den oxå bäst, har alltid gillat skissiga bilder bäst, men jag gorde tushen av 3 anledningar!

den största, jag hadde tråkigt, 2 ville testa min nya skrivare maximalt!

3 om nån skulle få för sig att vilja färglägga lr nåt, så är det bara fritt fram!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Ursäkta frånvaron, har vart utan internet hela veckan. *ångest!*

 

De nya sidorna är bra, du börjar få rutin nu. Men du hastar iväg lite för fort tror jag, den nya uppdateringen ser alldeles för skissig ut, jämfört med dom andra sidorna. Gillade senaste sidan, hehe "rekyl". :D

Hmm, du kanske ska gå vidare lite i storyn nu också? Det börjar stå lite still, killen dör, reser, dör igen, reser sig. Men annars så var det som vanligt helt suveräna sidor!

 

Åsså har ju en missat dom fanarts som kommit upp också!

 

Zaffes bilder, riktigt grymma! Fast jag gillar blyerts skissen bättre än tuschen, som alla andra verkar göra. Poserna är helt underbara och man kan riktigt känna spänningen! Du har blivit bättre! Keep it up!

 

PS, jag bugar djupt! Du har en enormt grym stil, jag gillar den verkligen! Bilden känns fri, tack vare deras dynamiska poser. Både Hellis och Ebba blev riktigt härliga. Du får allt ta och lägga upp lite fler bilder här, jag vill se mycket mer av dig!

 

WAAH! Det snöar! :rolleyes: *springer ut*

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

åhå, en liten uppdatering, så trevligt. Du verkar ha minskat antalet rutor på varje sida, jag tycker det inte händer vidare mycket på någon av dom, man måste lägga ihop ett antal för att få något sammanhang. Lägg ner lite mer tid på sidorna, få dom rika på händelser och handling! Dom två senaste här, övergången mellan dom var förvirrande. Hellsinger ser först överraskad och glad ut att se Herid, men på nästa sida är han skitsur och hotar honom. Det hade kunnats göra lite snyggare. Jag saknar detaljrikedom också.

 

Så mitt råd tills nästa uppdatering är sålunda: Lägg ner mer tid, satsa på kvalité, jag lovar att vi kommer njuta av att se en välarbetad nästa uppdatering av serien!

 

Åsså var det bilden också. Enkel, men bra. Jag gillar posen på mechan, riktigt grym, designen är grym också, den ser oerhört grym ut!

 

På återseende! ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Ja nuså! Ordning å reda! Nu ser det genast MYCKET bättre ut! Sidorna är detaljrika och du har också med snyggare effekter än förut. Elgen blev riktigt bra.

 

Så, till nästa uppdatering skulle det va kul å se lite bättre bakgrunder! Åsså lite mera bearbetad skuggning! jag kanske låter tjatig, men jag kommer alltid att tjata på nåt och jag kommer alltid att ställa högre krav på dig! För ditt eget bästa! ;)

 

Ännu en gång, jättebra uppdatering!:D

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne…

×   Inklistrat som formaterad text.   Klistra istället in som oformaterad text

  Endast maximalt 75 uttryckssymboler tillåts.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa editor

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder med URL.

 Share


×
×
  • Skapa nytt...