Hoppa till innehåll
Anime.se

Anime(dot)se - The Comic [Ny tecknare, ny tråd]


Hellis
 Share

Rekommenderade inlägg

  • Svar 382
  • Skapad
  • Senaste svaret

Toppskribenter i detta ämne

Toppskribenter i detta ämne

um vem skulle köpa om förutom dem från Anime.se? Inte för att vara negativ men att den är så popis här är nog lite pågrund av att det är just Anime.se

och vi får ju den gratis här =P

 

Umm JAg skulle lika gärna kalla the forumfighters eller nåt.. alla som har lite humor och har varit på ett forum mer än 2 gånger lär känna igen skämt som DÖ SPAMMER! och "ISP banner"

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Umm JAg skulle lika gärna kalla the forumfighters eller nåt.. alla som har lite humor och har varit på ett forum mer än 2 gånger lär känna igen skämt som DÖ SPAMMER! och "ISP banner"

Det är mycket möjligt att det skulle funka, men jag tror nästan inte det ändå. Som Doddis säger så har populäriten mycket att göra med att serien handlar om just Anime.se.

 

Så... du får nog allt nöjja dig med att vi på anime.se älskar den ^^,

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Umm JAg skulle lika gärna kalla the forumfighters eller nåt.. alla som har lite humor och har varit på ett forum mer än 2 gånger lär känna igen skämt som DÖ SPAMMER! och "ISP banner"

Det är mycket möjligt att det skulle funka, men jag tror nästan inte det ändå. Som Doddis säger så har populäriten mycket att göra med att serien handlar om just Anime.se.

 

Så... du får nog allt nöjja dig med att vi på anime.se älskar den ^^,

 

Så sant.. JAg förklarade abara att humorn inte var helt intern.. Btw.. FEAR THE FROG!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

ARGH är det så svårt för dig att få beröm?

hörni ni som diggra den här tråden hjälps åt lite att få in budskapet att vi är GALNA I SERIEN så skulle det vara bussigt =P

men seriöst den är mest popis på hela forumet !

mer mer mer mer mer mer . . .

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne…

×   Inklistrat som formaterad text.   Klistra istället in som oformaterad text

  Endast maximalt 75 uttryckssymboler tillåts.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa editor

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder med URL.

 Share


×
×
  • Skapa nytt...