Hoppa till innehåll
Anime.se

andra åsikter


Pettsson_84
 Share

Rekommenderade inlägg

bilden snygg..hum, ja gillar färgerna, o anatomin ser ju helt ok ut, inget o klaga på där...men de där skynket lr va de e ser lite små mysko ut på sina ställen...

annars tycker ja om den, snygg o enkel cell-shading...tror ja de kallades O_o?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

hehe... du generar mej.. :blush: ..det r bara det att jag har lite spassma i armen så jag har lite svårt för att rita ibland, jag prövade att göra tår o fingar men det såg ut som pennor o ciggaretter..:P allstå inte så snyggt. men va'fa.. det mås' ja vella öva på då. tack för all kritik, jag uppskattar den verkligen. speciellt kostruktiv kritik. (hjälper mej att öva på det jag är dålig på.)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Du tog orden ur min mun, skatan_milla. Just när jag gjorde den bilden, hade jag lite svårt för att rita händer. Jag gjorde ungefär 20 försök men det blev bara fel. Även om jag gjorde förstoringar av händerna (för att undelätta) på annat papperblev det bara skiit.

 

Tja om bilden hade varit mer naken hade jag haft större problem att sätta upp den någonstans. Finns ju ingen som vill ha sånna bilder.

Synd, jag som har en hel mapp med sånna bilder. :D

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne…

×   Inklistrat som formaterad text.   Klistra istället in som oformaterad text

  Endast maximalt 75 uttryckssymboler tillåts.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa editor

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder med URL.

 Share

×
×
  • Skapa nytt...