Skatan Milla Skrivet oktober 5, 2004 Anmäl Share Skrivet oktober 5, 2004 Har kollat på 11 avsnitt av denna serien, ligger då dem precis blivit klara med andra hunter testet, men jag tycker att den här serien ännu inte tagit fart. Kommer det bli mer fartfyllt senare i serien eller fortsätter den i detta lugna tempo hela tiden, jag hoppas verkligen inte det. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ElgeN Skrivet oktober 5, 2004 Anmäl Share Skrivet oktober 5, 2004 Ja, den tar fart lite sent, men när den väl är igång så blir det RIKTIGT bra. Det är bara fortsätta pressa så kommer du falla pladask för serien =) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skatan Milla Skrivet oktober 5, 2004 Författare Anmäl Share Skrivet oktober 5, 2004 Ok det låter fin fint :) Hmm, kanske ska ta och se ett par avsnitt idag faktiskt. Jag antar att man inte kan falla lika fort för alla serier som jag gjorde för FullMetal Alchemist, synd att serien nått sitt sluta nu bara :( Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Emil Azon Skrivet oktober 5, 2004 Anmäl Share Skrivet oktober 5, 2004 Hutner x Hunter är verkligen något man kan rekomendera! Det är riktigt bra den 1 - 62 och sen den första ova:en. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tireces Skrivet oktober 5, 2004 Anmäl Share Skrivet oktober 5, 2004 Även jag slutade att titta kring avsnitt 10-15. Får väl försöka kolla på resten när jag får tid till övers. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zaku Skrivet oktober 6, 2004 Anmäl Share Skrivet oktober 6, 2004 har typ till avsnitt 35 hemma mén ja har inte hunnit börja kolla på dom eftersom ja är fullt uppe i chobits. Men ja får väl börja kolla på den snart Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
g00fy Skrivet oktober 6, 2004 Anmäl Share Skrivet oktober 6, 2004 Hunter x Hunter är helt klart värd att se, blir bara bättre och bättre för varje avsnitt som går. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skatan Milla Skrivet oktober 31, 2004 Författare Anmäl Share Skrivet oktober 31, 2004 Någon som vet om en OVA4 kommer att komma? Såg just klart på OVA3 nämligen, och vad kan jag säga? Jag vill fortfarande se mer :D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg