ebba Skrivet oktober 15, 2004 Anmäl Share Skrivet oktober 15, 2004 vart tusan har tv-spelsbörsen i göteborg/nordstan tatt vägen!?!? ja skulle dit idag o höll på gå rakt in i världens fulaste klädaffär som ja inte har en aning om va den hette O.O fatta att ja stod som en total mållös idiot o bara stirrade in i den nya affären där tv-spelsbörsen en gång va... den e väl inte borta totalt? har dom ba flyttat lr nåt!?!? vill gärna inte behöva gå till tradition jue...=_= Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tireces Skrivet oktober 15, 2004 Anmäl Share Skrivet oktober 15, 2004 Står så här på Deras Forum! TV-Spelsbörsen i Göteborg har tyvärr upphört. Vi hoppas dock att vi skall kunna hitta en annan lokal i Göteborg i framtiden så vi kan öppna igen http://web.tvspelsborsen.se/forum/topic ... C_ID=12184 http://www.tvspelsborsen.se/ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Athanasia Skrivet oktober 18, 2004 Anmäl Share Skrivet oktober 18, 2004 vart tusan har tv-spelsbörsen i göteborg/nordstan tatt vägen!?!? ja skulle dit idag o höll på gå rakt in i världens fulaste klädaffär som ja inte har en aning om va den hette O.O fatta att ja stod som en total mållös idiot o bara stirrade in i den nya affären där tv-spelsbörsen en gång va... den e väl inte borta totalt? har dem ba flyttat eller nåt!?!? vill gärna inte behöva gå till tradition jue...=_= Hahaha, jo jag var också VÄLDIGT förvånad, fast jag var där innan affären öppnade. Det stod bara att en ny herrmodesaffär skulle öppnas ._. Men som sagt, de hoppas på att hitta en annan lokal. Får hoppas att det blir väldigt snart ^^ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SkuttyWan Skrivet oktober 18, 2004 Anmäl Share Skrivet oktober 18, 2004 Hah, kul att se att det är fler än jag som blivit förvirrade :S Tycker det är lite dåligt av Nordstan att TV-spelsbörsen trots allt fortfarande står kvar på alla informationstavlor osv... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kenshin Skrivet oktober 22, 2004 Anmäl Share Skrivet oktober 22, 2004 Tur för mig att vi har gamla Stockholms tv-spels affärer kvar :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg