Hoppa till innehåll
Anime.se

Naruto Film


Zaku
 Share

Rekommenderade inlägg

Har avsnitt där de visar lite om en kommande Naruto film lr om den har kommit. Har nån sätt den lr vet nåt om den?

 

ja vet att de är i nåt land med vinter klimmat typ hela dagarna hela åren.Kakashi möter på nån han känner där. Har hört att den inte hör nåt med handlingen i naruto att göra men dom är typ lika starka som dom är i avsnitt 100.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

DVD:n? Filmen? Borde ju vara omöjligt att få tag på den i bra kvalité då den bara går på bio för tillfället.

 

ja hoppas att moderatorerna tar hänsyn till mitt svar eftersom ja måste säga hur ja kommer skaffa det.

 

Ja känner en som har den filmen förmodligen och ja ska tanka den av honom i såfall, rätt snart.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Om jag var du skulle jag aldrig göra det.

Det du tankar isf är en bioscreener vilket är ruttet. Alltså, ngn med en filmkamera som filmar filmen inne på biografen. Olagligare än så kan det nästan inte bli, så om du nu ska göra det så, behöver du inte säga det här i fortsättningen.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Ja känner en som har den filmen förmodligen och ja skall tanka den av honom i såfall, rätt snart.

 

Att kolla på Cam-TS versioner av filmer är ju som att $kit@ igenom ett sugrör. Cam:s eller Ts totalpajar upplevelsen totalt. De lider av kass kvalitet och burkigt ljud. Det lär inte dröja så länge innan en vettig Dvd kommer ut ändå.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Ja känner en som har den filmen förmodligen och ja skall tanka den av honom i såfall, rätt snart.

 

Att kolla på Cam-TS versioner av filmer är ju som att $kit@ igenom ett sugrör. Cam:s eller Ts totalpajar upplevelsen totalt. De lider av kass kvalitet och burkigt ljud. Det lär inte dröja så länge innan en vettig Dvd kommer ut ändå.

 

jag hört att dom tar väldigt hårt på "screenare" i japan, så det kanske inte ens finns en sådan. det kom dock en "fake" version förut på nån GB.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag kollade runt lite och det jag fick reda på var följande.

 

En subbad version som ni kan ladda ner kommer som tidigast i december,och då antagligen i DVD format (antagligen ANBU som kommer subba den). Får jag reda på mer så ska jag självklart informera er om det. Det är tyvär allt jag vet tillsvidare.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag kollade runt lite och det jag fick reda på var följande.

 

En subbad version som ni kan ladda ner kommer som tidigast i december,och då antagligen i DVD format (antagligen ANBU som kommer subba den). Får jag reda på mer så skall jag självklart informera er om det. Det är tyvär allt jag vet tillsvidare.

 

Du kan ju även börja att läsa forum reglerna också när du är på G.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag kollade runt lite och det jag fick reda på var följande.

 

En subbad version som ni kan ladda ner kommer som tidigast i december,och då antagligen i DVD format (antagligen ANBU som kommer subba den). Får jag reda på mer så skall jag självklart informera er om det. Det är tyvär allt jag vet tillsvidare.

 

Du kan ju även börja att läsa forum reglerna också när du är på G.

 

han bröt ingen regel, reglerna säger att man inte får ge ut sidor eller dylikt där man kan ladda ner filmerna. vilket han inte gör, det där är information om när den kanske kommer ut och att det troligen kommer va dvd format och vilka som kommer göra subtitels på den.

 

"Att ställa frågor om vart man kan ladda ner eller diskussioner om fansubs¹ får inte förekomma på anime.se. Detsamma gäller även scanslations. Vill du få reda på det så får du använda dig utav någon av de sökmotorer som finns på internet."

 

så vida det inte startas en diskussion angående fansubben så.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

han bröt ingen regel, reglerna säger att man inte får ge ut sidor eller dylikt där man kan ladda ner filmerna. vilket han inte gör, det där är information om när den kanske kommer ut och att det troligen kommer va dvd format och vilka som kommer göra subtitels på den.

så vida det inte startas en diskussion angående fansubben så.

Jag menade denna då som står i Reglerna!

 

Anime.se's officiella policy är att inte tillhandahålla, uppmuntra eller underlätta nedladdning eller distrubition av piratkopierade filmer, TV-serier och serietidningar.

 

Men strunt i det. Jag kankse tolkar den annurlunda än vad du gör.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 1 month later...

Jaha, nu har det antagligen blivit så att filmen,DVD och VHS, inte kommer släppas nu innan detta år är slut utan istället i börjam av nästa år, antagligen redan i januari iallafall, så vi behöver inte vänta sådär värst länge till även om det naturligtvis hade varit roligare om den hade släppts redan nu.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne…

×   Inklistrat som formaterad text.   Klistra istället in som oformaterad text

  Endast maximalt 75 uttryckssymboler tillåts.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa editor

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder med URL.

 Share

×
×
  • Skapa nytt...