Hoppa till innehåll
Anime.se

Anime/Manga mässan i gbg!! ^^


Hero
 Share

Rekommenderade inlägg

e de någon mera en jag som ska dit? till göteborg på anime mässan? varenda snubbe jag har frågat har bara sagt något i stil med:

 

"anime mässa i gbg, det visste jag inte, när?"

 

eller...

 

"vaa?? e de en anime mässa i gbg??"

 

e det ingen mera än jag som vet?

 

kommer ju bli rätt tomt annars....synd....jag hade ju hoppats på en massa folk!!

 

antar att jag bara har haft ren otur....men nu har ni ju chansen att skriva på denna tråden då om ni ska dit!!

 

vad förväntar ni er? vad hoppas ni ska finnas att göra där?

 

Ha det super bra alla anime fans!! ^^

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Mässan kommer att äga rum den 10-11 april någonstans i Göteborg....vet inte än exakt var....men det lär jag väl få reda på snart!!

 

Om ni vill veta mer så tycker jag att ni borde gå in på Animanga och kolla upp det!! =)

 

Inträdet kostar ca 100 kr....väldigt billigt faktiskt....men ni måste beställa biljetterna först innan ni går dit....hoppas det finns några kvar så att ni oxå kan komma!! ^^

 

Hoppas ni syns där....ha det jätte bra!! ^^

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

hahaha... alvarligt Patrioil... fyller du år då? =)

Det gör nämligen jag oxå... den 11 april... blir 18 år!! ^^

 

Min farsa får betala hela grejen... min födelsedags present ungifär....haha!! ^^

 

Synd att du inte kan komma.... hade sätt fram imot att träffa dig!! ^^

 

Ha det jätte bra!! ^^

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Kan inte komma dock.. Götet ligger ungefär 35 mil härifrån, och dessutom visar de ju bara anime >__< Inga roliga tecknar tävlingar eller spel.. :S

 

joo....dom kommer att ha en tecknings tävling där!! ^^

och dom kommer att visa spel oxå, vet inte om dom kommer att visa nya, men man kommer att kunna spela där iaf! =)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Kan inte komma dock.. Götet ligger ungefär 35 mil härifrån, och dessutom visar de ju bara anime >__< Inga roliga tecknar tävlingar eller spel.. :S

 

joo....dom kommer att ha en tecknings tävling där!! ^^

och dom kommer att visa spel oxå, vet inte om dom kommer att visa nya, men man kommer att kunna spela där iaf! =)

Stod inte på hemsidan iaf... :|

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Kan inte komma dock.. Götet ligger ungefär 35 mil härifrån, och dessutom visar de ju bara anime >__< Inga roliga tecknar tävlingar eller spel.. :S

 

joo....dom kommer att ha en tecknings tävling där!! ^^

och dom kommer att visa spel oxå, vet inte om dom kommer att visa nya, men man kommer att kunna spela där iaf! =)

Stod inte på hemsidan iaf... :|

 

Nej jag vet!

Deras information på sidan e tyärr inte den bästa!

Men det kommer dom, det e vad jag har hört iaf! :)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Nja, inte riktigt.

Dom kommer att visa spel där, och man kommer att kunna spela spel där om man vill det. Sedan pratas det om en rit tävling, och en masskerad. Säkert en massa andra roliga grejor där oxå! :)

 

Så, jo, jag tycker nog att man kan kalla det en mässa.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne…

×   Inklistrat som formaterad text.   Klistra istället in som oformaterad text

  Endast maximalt 75 uttryckssymboler tillåts.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa editor

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder med URL.

 Share

×
×
  • Skapa nytt...