Hoppa till innehåll
Anime.se

Film


Fjall Raven
 Share

Rekommenderade inlägg

Istället för att göra en massa utspridda trådar tänkte jag att det skulle vara bättre om man hade en där man samlade allt. Men det kan alltid vara en dålig idé och tråden kan bli låst :P

Iaf jag tänkte att vi också kan tipsa varandra om filmer också, det skulle väl va kul!

 

The Terminal

Tom Hanks gör ett helt fantastisk jobb som Viktor Novorski och det här är enligt mig kanske den bästa skådespelaren just nu. Det är väldigt kul att se hur Viktor skaffar pengar,lär känna arbetarna och gör Dixon förbannad. Visst är filmen riktigt underhållande men också väldigt sorgsen. Det är facinerande hur Steven Spielberg kan göra så bra handling på en så simple story. Musiken är dock ett problem, det blir oftast väldigt pampigt och smetigt, men det är iochförsig inte så överasskande eftersom det är just Steven Spielberg som har regiserat.

Dock så kan jag inget annat än rekkomendera filmen varmt.

 

28 dagar senare

Världens bästa zombie-rulle enligt mig :D

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Ali (2001)

 

Will Smith spelar boxaren Mohammed Ali och hans karriär, i denna film får man se allt från hur ha blev muslim tills han fick tillbaka sin stora respekt och dessutom matcherna han mötte som Sonny Liston och m.m. Helt otrolig bra film och den fick en Oscar också för bästa för Smiths prestation.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Men abow världens bästa film med infekterade människor...nöjd?
Vad jag minns så är de inte infekterade heller.
...Hmm filmen börjar med att en djurrättaktivist blir biten av en apa som är infekterad av ett virus....tror jag
Apan var ju inte infekterad av något. Den hade tvingats att se på så mycket våld att den blivit galen och jättearg.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne…

×   Inklistrat som formaterad text.   Klistra istället in som oformaterad text

  Endast maximalt 75 uttryckssymboler tillåts.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa editor

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder med URL.

 Share

×
×
  • Skapa nytt...