Skatan Milla Skrivet november 9, 2004 Anmäl Share Skrivet november 9, 2004 en liten bild som jag fipplade under skolan idag, sry för att den är på rutigt papper :( Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hellis Skrivet november 9, 2004 Anmäl Share Skrivet november 9, 2004 Giller den, men vad är det med örat? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skatan Milla Skrivet november 9, 2004 Författare Anmäl Share Skrivet november 9, 2004 Han har ett sådant öra, det är mitt sätt att slippa rita mänisko öron :P Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mr Fantasy Skrivet november 9, 2004 Anmäl Share Skrivet november 9, 2004 Gillar den också....men jag tycker fortgarande att det ser ut som att huvet sitter för långt fram på halsen.... Fast det kanske bara är jag som tycker att det ser ut så, hursomhelst så ser det bättre ut än innan. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ikkari Skrivet november 9, 2004 Anmäl Share Skrivet november 9, 2004 håller me Mr Fantasy, bra men huvudet sitter inte riktigt på halsen...eller tvärt om..=) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kenshin Skrivet november 9, 2004 Anmäl Share Skrivet november 9, 2004 Jättefint, men örat ser mycket konstigt ut. Öppningen i örat sitter helt knasigt XD Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ebba Skrivet november 9, 2004 Anmäl Share Skrivet november 9, 2004 örat ser lite mysko ut, o huvvet e lite stort ^^; annars va den söt ^_~ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skatan Milla Skrivet november 9, 2004 Författare Anmäl Share Skrivet november 9, 2004 tack tack, jag måste väll jobba mer på proportioner. Som det gammla utrycket lyder: Tillbaka till ritbordet Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zaffe Skrivet november 10, 2004 Anmäl Share Skrivet november 10, 2004 jo har inget att säja som redan sagts, men det är ganska bra lr jo, du kan träna lite mer på "folds" du är på rätt väg Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThoseN Skrivet november 13, 2004 Anmäl Share Skrivet november 13, 2004 Snygg du börjar bli riktigt bra på rita jag tycker att en axeln ser lite konstig ut o örat typ vänt ut o in på de hihi den va fin ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skatan Milla Skrivet november 13, 2004 Författare Anmäl Share Skrivet november 13, 2004 jo har inget att säja som redan sagts, men det är ganska bralr jo, du kan träna lite mer på "folds" du är på rätt väg Japp folds vill jag verkligen lära mig det gör att bilderna blir mycket mycket snyggare faktiskt. Snygg du börjar bli riktigt bra på rita jag tycker att en axeln ser lite konstig ut o örat typ vänt ut o in på de hihi den va fin Tack, det är svårt att vara noggrann när man sitter i skolan och man blir avbruten från alla håll hela tiden. Det där med örat har jag också märkt, blä. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg