Hoppa till innehåll
Anime.se

Hajimemashite, anbu for your enjoyment...


fuurin
 Share

Rekommenderade inlägg

Väldigt bra gjord, men lite konstruktiv kritik skall du allt ha. Enligt mig så har du gjort en väldigt underlig vinkel på hans vänstra hand (Den som greppar). Om du försöker vinkla din hand uppåt så kan du inte komma upp i 90 grader, speciellt inte med fingrarna utsträckta. Enligt mig så tycker jag att handen ser ut att ha blivit vinklad mycket mer än så. Dessutom så får jag handen att se platt ut uppe vid knogarna.

 

Men resten får du ett stort pluss för. ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

*provar posen med en brevkniv* Ja det har du rätt i! Antingen borde jag ha sänkt armen eller visat mer av handen. Men egentligen är båda armarna rätt fel. Överarmarna är lite korta för båda, särskilt främre, och svärdets vinkel tänkte jag inte så mycket på...

Tillbaka till skolbänken när det gäller anatomi. ^^

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Fjall Raven & ThoseN: Oj, blev det 6 fingrar? :surprised: Haha det tänkte jag bestämt inte på... XD Tack för att ni påpekade det!

 

Tywald: Hehe anatomi för mig handlar mycket om att få rätt former på rätt ställen, vilket också innebär att jag inte är så bra på det. Jag behöver träna mer på proportioner och att använda mig av låd- och streckgubbar. ^^ Tack!

 

ebba: Mus, nej huvva! Tablet är det som gäller, det vore omöjligt med mus! ^^ Oekaki hade jag svårt för i början, arbetsutrymmet kändes så litet, men man vänjer sig, plus att man kan zooma in. Tack igen!

 

ikkari: Fanx =)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne…

×   Inklistrat som formaterad text.   Klistra istället in som oformaterad text

  Endast maximalt 75 uttryckssymboler tillåts.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa editor

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder med URL.

 Share

×
×
  • Skapa nytt...