PokaSorM Skrivet november 19, 2004 Anmäl Share Skrivet november 19, 2004 Jag skulle vilja Göra en Anime fast jag måste någ göra Mangan också onh jag är inte från Japan heller min Anime skulle Heta Poka SorM Poka Vet jag att det Bytyder nåt eller fall men jag vet inte vad om ni har det så Varsegood och skriv så mycket ni vill :O Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Skrivet november 19, 2004 Anmäl Share Skrivet november 19, 2004 Ömm..... Du får nog omformulera den där meningen lite. Jag hänger iaf inte med ett jota.... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Skrivet november 19, 2004 Anmäl Share Skrivet november 19, 2004 Ahaa. Humm.... Många saker. Kanske "Legenden om kaktusblomman" eller "Stjärnfall" Det finns mycket man kan komma på. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Buffi Skrivet november 19, 2004 Anmäl Share Skrivet november 19, 2004 Det är av såna här anledningar som det borde vara åldersgräns på internet. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kenshiro_sprängs Skrivet november 19, 2004 Anmäl Share Skrivet november 19, 2004 Det där var det bästa jag hört på hela dagen. Ja, ibland kan man önska att planerna på statlig censur togs upp igen. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Skrivet november 19, 2004 Anmäl Share Skrivet november 19, 2004 Åldersgräns? Vad menar du? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Doddis Skrivet november 19, 2004 Anmäl Share Skrivet november 19, 2004 hehe tror att jag skulle ha Jhagen Command © eller Spirital: Aradias Moon © men vadå ska du göre en anime eller? Om du gör en kan du kanske acceptera flera medlemar? Skulle vara nice och göra en anime >:( kan spela en röst om du vill hihi ^-^ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Petus Skrivet november 19, 2004 Anmäl Share Skrivet november 19, 2004 gl & hf att lyckas med att göra en anime när du inte ens är över 15 år. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Doddis Skrivet november 19, 2004 Anmäl Share Skrivet november 19, 2004 tjaa nu tänkte jag mera lite "annat" än animering ^_~ typ story , effects och musik sörrö Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Herid Fel Skrivet november 19, 2004 Anmäl Share Skrivet november 19, 2004 Någon som har något emot att jag slänger denna tråd? Den är väldigt onödig... Du borde antingen formulera själva tråden bättre eller så borde du inte skriva alls. Om jag säger så här, hur många vill ha kvar denna tråd? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Petus Skrivet november 19, 2004 Anmäl Share Skrivet november 19, 2004 bryr mig inte mer eller mindre om den är borta eller inte. Doddis, hon som skapa vill göra en anime, det va det jag syfta på. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Doddis Skrivet november 19, 2004 Anmäl Share Skrivet november 19, 2004 BORT MED TRÅDEN BORT MED TRÅDEN använd tråd förstöraren !! (Allvarligt beroende av Anime[Dot]se/thecomic) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Herid Fel Skrivet november 19, 2004 Anmäl Share Skrivet november 19, 2004 BORT MED TRÅDEN BORT MED TRÅDEN använd tråd förstöraren !! (Allvarligt beroende av Anime[Dot]se/thecomic) Detta beroende är dåligt, och fjantigt, inse skillnaden mellan verklighet och serie. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Buffi Skrivet november 19, 2004 Anmäl Share Skrivet november 19, 2004 Klart den ska bort. Första inlägget är ju så felskrivet att det förlorar sitt syfte vilket gör att tråden bara kommer spåra ur totalt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fjall Raven Skrivet november 19, 2004 Anmäl Share Skrivet november 19, 2004 Men Bha! Lås den du. Nästan ingen tråd har blivit låst på anime.se Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zimeon Skrivet november 19, 2004 Anmäl Share Skrivet november 19, 2004 Det är ju fullt med goda meningslösa inlägg. Sådana här trådar brukar på sikt spåra ut till något riktigt vridet. Låt bli att låsa den så kanske det blir något kul av den. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Elwin_Baltia Skrivet november 20, 2004 Anmäl Share Skrivet november 20, 2004 Jag skall också göra en manga om fem år. Då skall jag könsoperara mig så att jag ser mongolid ut och invandra till Japan. Där skall jag, med hjälp av mina ljusbrända hårstrån, rita en manga som dramatiserar Sibiriska strutsars tidelag med leoparder. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg