kakan Skrivet november 20, 2004 Anmäl Share Skrivet november 20, 2004 :( :( Vad ska jag göra nu??? Buääääää!!! Nämen, dem som följde serien kan ju skriva vad han/hon tycker/tyckte om den. *SPOILER* Själv tycker jag den var helt übermegaunderbar. Spike är min favorit karaktär, han e så sjukt cool! Synd bara att han dog i det sista avsnittet, för han dog väl (?) Det här är defenitivt en serie jag kommer att skaffa på dvd! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dennis Skrivet november 20, 2004 Anmäl Share Skrivet november 20, 2004 Buffy var bland det bästa man kunde se om dagarna här i swärje. jag fick nästan en tår i ögat när sista avsnittet tog slut. Jag vill ha mera, de borde visa om serien, från början, jag har inte råd att köpa alla boxarna nu, fast de är rätt billiga nu när de kommer ut i dagarna. Sista året av Angel utspelar sig väl året efter Buffy? Man får väl följa den serien nu på tv4, men den går ju bara engång i veckan. Det kommer att ta flera år för att få se färdigt den. Edit: Du borde spåjlervarna. Alla kanske inte vill veta vad som händer i sista avsnittet. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Yrat Skrivet november 20, 2004 Anmäl Share Skrivet november 20, 2004 Har bara sett några avsnitt av buffy,påminner om förhäxad fast sämre. http://www.discshop.se/LIVE/shop/ds_pro ... &id=41360& Nått att spendera :D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zaffe Skrivet november 20, 2004 Anmäl Share Skrivet november 20, 2004 tycker den verkade värsta B:ig Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PsychoCaptain Skrivet november 20, 2004 Anmäl Share Skrivet november 20, 2004 Har bara sett några avsnitt av buffy,påminner om förhäxad fast sämre. Vänta nu... Inte för att jag har sett mer än en handfull avsnitt av Förhäxad, men kom inte den efter Buffy och är nån mystisk blandning som försöker rida på både Buffy och Harry Potter vågen med magi och monster? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ikkari Skrivet november 21, 2004 Anmäl Share Skrivet november 21, 2004 Vänta nu... Inte för att jag har sett mer än en handfull avsnitt av Förhäxad, men kom inte den efter Buffy och är nån mystisk blandning som försöker rida på både Buffy och Harry Potter vågen med magi och monster? skulle inte säga monster....snareare demoner, trolkarar och häxor...det ända som buffy och förhäxad har gemnsamt (iaf vad ja sett) så är det att dom är goda och slår ner alla onda...och vinner jämnt...typ... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gafvert Skrivet november 21, 2004 Anmäl Share Skrivet november 21, 2004 Äntligen, hoppas de inte kör fler repriser bara. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Petus Skrivet november 21, 2004 Anmäl Share Skrivet november 21, 2004 typ über kass serie tycker jag :P för uppenbart vad som skulle hända. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Daffid Skrivet november 21, 2004 Anmäl Share Skrivet november 21, 2004 Bra att den är slut! Den sög verkligen. De har ju visat den förut dessutom. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Japs Skrivet november 22, 2004 Anmäl Share Skrivet november 22, 2004 Tittade på den när den visades första gången i Sverige för några år sen. Då på TV4. Tröttnade på den ganska rejält och snabbt. Kul att den är slut. Nu kanske de köper in en annan B'ig TV serie som vi kan bli tvångsmatade med. Vad gäller förhäxad. Usch! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jasper Skrivet november 22, 2004 Anmäl Share Skrivet november 22, 2004 - How can we beat him? - Don't know... - Freeze! - They need the power of three.. - But where is Prue - Oh no! Etc. Alltså, en demon kommer, honom fryser dom. Sedan försvinner systern. Åh nej, de behöver ju kraften från tre för att döda demonen. Samma skit varje gång.. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mekurion Skrivet november 23, 2004 Anmäl Share Skrivet november 23, 2004 Ja, jag blev buffy frälst nu på slutet...kan bara hålla med. Spike är den grymmaste karaktären i hela serien och jag vill se mer med honom! jag måste ta och "fixa" ner alla avsnitt på min hårddisk... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
anime_bob Skrivet november 23, 2004 Anmäl Share Skrivet november 23, 2004 Ja, jag blev buffy frälst nu på slutet...kan bara hålla med.Spike är den grymmaste karaktären i hela serien och jag vill se mer med honom! jag måste ta och "fixa" ner alla avsnitt på min hårddisk... Börja då på säsong 2 det är där Spike blir introduceras :) fast Angelus är grymare än spike i säsong 2. >:D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mekurion Skrivet november 24, 2004 Anmäl Share Skrivet november 24, 2004 jo, första säsongen är ju faktiskt inge vidare bra, tänker tex på lärarbönsyrsan osv. :D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sandera Skrivet november 30, 2004 Anmäl Share Skrivet november 30, 2004 Om jag fatta det rätt dog inte Spike.Han dyker ju upp i Angel senare :/ Iallfall enlight min Buggy o Angel-älskande vän... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Angelo Skrivet december 3, 2004 Anmäl Share Skrivet december 3, 2004 Kan ju inte säga att jag va nått hardcore fan av serien men den va helt ok att kolla på då och då, såg det sista avsnittet btw. Hur som helst så får jag väl erkänna att jag blev lite kär i Spikes personlighet, han var ju bara för skön ^^ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg