Colyne Skrivet november 21, 2004 Anmäl Share Skrivet november 21, 2004 Jag har nyligen läst klart den sista Dragonball boken (Nr 42). Min lillasyster började då i stället läsa One Piece. Där det stod att Dragonball skulle fortsätta. Delvis att det ska komma ut 13 böcker som bygger på filmerna. Sen står det också: Till slut så kommer Dragonball GT - Men det är för tidigt att säga när. Så jag undrar: Har någon hört något mer om det här? :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fjall Raven Skrivet november 21, 2004 Anmäl Share Skrivet november 21, 2004 Det här borde nog stå i manga kategorin hörudu ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Colyne Skrivet november 21, 2004 Författare Anmäl Share Skrivet november 21, 2004 Ojdå, hehe. Kanske det du B) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Elwin_Baltia Skrivet november 21, 2004 Anmäl Share Skrivet november 21, 2004 Jag tror de lade förslaget på is... i alla fall hoppas jag det. Det är bättre om de lägger ner resurserna på roligare titlar. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ragathol Skrivet november 21, 2004 Anmäl Share Skrivet november 21, 2004 I så fall lär det ju bli nån cinemanga.. Toriyama kommer inte att teckna fler Dragonball. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zaku Skrivet november 21, 2004 Anmäl Share Skrivet november 21, 2004 Jag har nyligen läst klart den sista Dragonball boken (Nr 42).Min lillasyster började då i stället läsa One Piece. Där det stod att Dragonball skulle fortsätta. Delvis att det ska komma ut 13 böcker som bygger på filmerna. Sen står det också: Till slut så kommer Dragonball GT - Men det är för tidigt att säga när. Så jag undrar: Har någon hört något mer om det här? :) om det är så att de kommer att ge ut GT fast ja inte tror de, så kommer de inte vara så att Akira Toriyama har gjort den. I såfall kommer väl nån bara göra böckerna och basera dom på animen. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Emil Azon Skrivet november 25, 2004 Anmäl Share Skrivet november 25, 2004 jag kan inte tänka mig att det går asbra för DBZ anime-comic... Jag tror de satsar på MM och SJ och på pocketarna istället för vanliga "tidningar". (de kan ju inte ge ut anime comic på pocket för att det är i färg) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
tomado Skrivet november 29, 2004 Anmäl Share Skrivet november 29, 2004 Jag känner en som var i Japan i somras och han sa att det fanns en 43:e bok.Asså jag tänkte "Den är väl klar nu!" men han bara sa nä det finns en 43:a i Japan osv Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sensimilija Skrivet december 7, 2004 Anmäl Share Skrivet december 7, 2004 43? nää 42 volymer finns det inte 43. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zimeon Skrivet december 7, 2004 Anmäl Share Skrivet december 7, 2004 Jag känner en som var i Japan i somras och han sa att det fanns en 43:e bok. Då har du råkat ut för en så kallas mytoman (en som ljuger för att imponera på andra). Det finns ingen bok 43, tro mig. Dragon Ball är 42 (vanliga pocket-) böcker lång. Sen finns det en delux-utgåva som är färre antal böcker, eftersom varje bok är tjockare. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
jagvillha Skrivet december 8, 2004 Anmäl Share Skrivet december 8, 2004 Inte för att jag har läst hela serien än men om det kommer en GT-version så borde de väl ändå börjat jobba på den vid det här laget? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Stollen Skrivet december 20, 2004 Anmäl Share Skrivet december 20, 2004 Är det någon som egentligen vet hur det blir med Carlsens Dragonball GT och deras Dragonball Anmine comic? vill gärna ha svara tack på förhand // DB älskare! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dread Skrivet december 24, 2004 Anmäl Share Skrivet december 24, 2004 jag vet bara att dem har planer på det... har läst någonstans att dem planerar... tror det var under 2005... men inte säker Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Stollen Skrivet december 28, 2004 Anmäl Share Skrivet december 28, 2004 Tack för svaret! :D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
tomado Skrivet januari 10, 2005 Anmäl Share Skrivet januari 10, 2005 jag vet bara att dem har planer på det... har läst någonstans att dem planerar... tror det var under 2005... men inte säker 2005, vet du ung. vilken månad? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zaku Skrivet januari 14, 2005 Anmäl Share Skrivet januari 14, 2005 jag vet bara att dem har planer på det...har läst någonstans att dem planerar... tror det var under 2005... men inte säker kommer DB GT vara på engelska lr svenska? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
gus87 Skrivet januari 17, 2005 Anmäl Share Skrivet januari 17, 2005 dragom ball anime comic har redan komigt som serietidning inte poket Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zeke Skrivet januari 29, 2006 Anmäl Share Skrivet januari 29, 2006 Är det sant att Akira Toriyama inte har gjort dragon ball gt? Jaja hur som helst så vill jag veta var man kan köpa den? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dread Skrivet januari 29, 2006 Anmäl Share Skrivet januari 29, 2006 Ja, det är sant, http://www.sfbok.se skulle ja tro säljer den Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg