Hoppa till innehåll
Anime.se

Dragonball GT kommer ut?


Colyne
 Share

Rekommenderade inlägg

Jag har nyligen läst klart den sista Dragonball boken (Nr 42).

Min lillasyster började då i stället läsa One Piece. Där det stod att Dragonball skulle fortsätta. Delvis att det ska komma ut 13 böcker som bygger på filmerna. Sen står det också: Till slut så kommer Dragonball GT - Men det är för tidigt att säga när.

 

Så jag undrar: Har någon hört något mer om det här? :)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag har nyligen läst klart den sista Dragonball boken (Nr 42).

Min lillasyster började då i stället läsa One Piece. Där det stod att Dragonball skulle fortsätta. Delvis att det ska komma ut 13 böcker som bygger på filmerna. Sen står det också: Till slut så kommer Dragonball GT - Men det är för tidigt att säga när.

 

Så jag undrar: Har någon hört något mer om det här? :)

 

om det är så att de kommer att ge ut GT fast ja inte tror de, så kommer de inte vara så att Akira Toriyama har gjort den. I såfall kommer väl nån bara göra böckerna och basera dom på animen.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag känner en som var i Japan i somras och han sa att det fanns en 43:e bok.

 

Då har du råkat ut för en så kallas mytoman (en som ljuger för att imponera på andra). Det finns ingen bok 43, tro mig. Dragon Ball är 42 (vanliga pocket-) böcker lång. Sen finns det en delux-utgåva som är färre antal böcker, eftersom varje bok är tjockare.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...
  • 1 year later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne…

×   Inklistrat som formaterad text.   Klistra istället in som oformaterad text

  Endast maximalt 75 uttryckssymboler tillåts.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa editor

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder med URL.

 Share

×
×
  • Skapa nytt...