Hoppa till innehåll
Anime.se

Love or not love hina


tetsuo-shima
 Share

vad anser ni love hina är för nåt  

27 medlemmar har röstat

  1. 1. vad anser ni love hina är för nåt

    • hentai
      1
    • humor
      23
    • action
      0
    • blandat
      4


Rekommenderade inlägg

För det första, Love Hina är inte en Hentai, det finns dock en hentai på den.

För det andra, Hentai är ett ord för perverst, eller snuskigt. Står även för porr om man skall översätta det godtyckligt.

 

 

Är det bara jag eller kommer det upp nya topics som giftspridande svampar?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Love Hina är en komedi, kanske lite romantisk om man så vill.

Om någon tycker att det är en hentai skulle jag vela fråga om den personen i sådana fall också anser att dokusåpor(som exempel) också är porr?

 

 

Är det bara jag eller kommer det upp nya topics som giftspridande svampar?

 

Nej, du är inte ensam, +/- 10 topics av samma pers inom någon timme.

 

Ta det lugnt med topicskapandet ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Är det bara jag eller kommer det upp nya topics som giftspridande svampar?

 

 

jag håller med dig helt, topicsen regnar tätt. lite störande kanske men det är ju bara att ignorera dem om man inte tycker om det.

 

hursomhelst så anser jag att love hina borde klassas som en "blandad" serie, den är ju mest av en komedi men den har ju lite andra sidor också. vet inte riktigt vart topic skaparen har fått hentai ifrån ^^

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

För mig så kommer Love Hina absolut in på min "TOP-5 lista". Det är en utav dom bästa anime serierna jag någonsin har sett, tror nog att den kommer direkt efter Kimi ga Nozomu Eien och Chobits på listan faktiskt.

 

Men jag visste inte om jag skulle rösta på "humor" eller "blandat", jag menar, det är ju mycket humor i serien, vilket är bra, men det är ju också mycket kärlek inblandat, t.ex. mellan Narusegawa och Urashima. Sedan har vi ju en släng utav drama också, löftet till Naru som Urashima gjorde när han var liten om att komma in på "Tokyo U" tillsammans med henne, visserligen så vet han ju inte under seriens gång om det verklgen var Naru som han gjorde löftet till, men det visar ju säg senare att det var det, som tur är. ^^

 

Det enda konstiga med hela serien är det här:

Nästan under hela serien så verkar det bara vara en helt vanlig kärleks, humor anime, men ibland händer det att de kommer in en släng av action också, en massa robotar och skjutande, tycker inte att det passar riktigt, den där lilla tjejen (minns tyvärr inte hennes namn) har ju nästan grymare teknologi än självaste armén....haha!! ^^

 

Jag valde tillslut "blandat"....men tycker dock att alternativet "kärlek" skulle funnits med.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

*SPOILER VARNING!!!!!!!* Hero Läs!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

[...]Sedan har vi ju en släng utav drama också, löftet till Naru som Urashima gjorde när han var liten om att komma in på "Tokyo U" tillsammans med henne, visserligen så vet han ju inte under seriens gång om det verklgen var Naru som han gjorde löftet till, men det visar ju säg senare att det var det, som tur är. ^^

 

Kya! Spoiler varna ffs! >.<

 

 

 

 

*END SPOiLER VARNING!!!!*

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne…

×   Inklistrat som formaterad text.   Klistra istället in som oformaterad text

  Endast maximalt 75 uttryckssymboler tillåts.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa editor

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder med URL.

 Share

×
×
  • Skapa nytt...