Hoppa till innehåll
Anime.se

Roomservice


kakan
 Share

Rekommenderade inlägg

Någon som tittar på detta underbara renoverings/inredningsprogram?

Johnnie & Mattias är ju så jela sköna :)

Och jag tycker alltid att det dem gör blir snyggt ävenom det inte skulle stämma in på min smak.

1:a säsongen såg jag inte alls på, varför vet jag inte men sen när 2:a började visas så fastnade jag framför programet.

 

 

PS

Jag gjorde inlägg nr 1000 :)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag har sett det någon enstaka gång, det är ganska bra men inget jag gärna slösar tid på.

 

Herregud, först trodde jag du syftade på den utmärkta hentai mangan jag läste för en vecka sedan... Egentligen syftade du på den mycket hemska dokusåpan på tv3/tv5 ... HEMSKT!

 

Inredningsprogram, inte dokusåpa. Det är som Äntligen hemma fast mer fokusering på inredningen. Farmen, Big Brother, The Bachelor osv är dokusåpor.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag har sett det någon enstaka gång, det är ganska bra men inget jag gärna slösar tid på.

 

Herregud, först trodde jag du syftade på den utmärkta hentai mangan jag läste för en vecka sedan... Egentligen syftade du på den mycket hemska dokusåpan på tv3/tv5 ... HEMSKT!

 

Inredningsprogram, inte dokusåpa. Det är som Äntligen hemma fast mer fokusering på inredningen. Farmen, Big Brother, The Bachelor osv är dokusåpor.

 

Synonymner min käre forumkamrat.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne…

×   Inklistrat som formaterad text.   Klistra istället in som oformaterad text

  Endast maximalt 75 uttryckssymboler tillåts.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa editor

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder med URL.

 Share

×
×
  • Skapa nytt...