kakan Skrivet december 1, 2004 Anmäl Share Skrivet december 1, 2004 Någon som tittar på detta underbara renoverings/inredningsprogram? Johnnie & Mattias är ju så jela sköna :) Och jag tycker alltid att det dem gör blir snyggt ävenom det inte skulle stämma in på min smak. 1:a säsongen såg jag inte alls på, varför vet jag inte men sen när 2:a började visas så fastnade jag framför programet. PS Jag gjorde inlägg nr 1000 :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Petus Skrivet december 2, 2004 Anmäl Share Skrivet december 2, 2004 det är ju snyltgäster.. såg ett program där dom skulle inreda nåns hus, sen satt dom o bada i deras jacuzi (stava?) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Krunaldo Skrivet december 2, 2004 Anmäl Share Skrivet december 2, 2004 Herregud, först trodde jag du syftade på den utmärkta hentai mangan jag läste för en vecka sedan... Egentligen syftade du på den mycket hemska dokusåpan på tv3/tv5 ... HEMSKT! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Wilcon Skrivet december 2, 2004 Anmäl Share Skrivet december 2, 2004 Jag har sett det någon enstaka gång, det är ganska bra men inget jag gärna slösar tid på. Herregud, först trodde jag du syftade på den utmärkta hentai mangan jag läste för en vecka sedan... Egentligen syftade du på den mycket hemska dokusåpan på tv3/tv5 ... HEMSKT! Inredningsprogram, inte dokusåpa. Det är som Äntligen hemma fast mer fokusering på inredningen. Farmen, Big Brother, The Bachelor osv är dokusåpor. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Krunaldo Skrivet december 2, 2004 Anmäl Share Skrivet december 2, 2004 Jag har sett det någon enstaka gång, det är ganska bra men inget jag gärna slösar tid på. Herregud, först trodde jag du syftade på den utmärkta hentai mangan jag läste för en vecka sedan... Egentligen syftade du på den mycket hemska dokusåpan på tv3/tv5 ... HEMSKT! Inredningsprogram, inte dokusåpa. Det är som Äntligen hemma fast mer fokusering på inredningen. Farmen, Big Brother, The Bachelor osv är dokusåpor. Synonymner min käre forumkamrat. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Daffid Skrivet december 4, 2004 Anmäl Share Skrivet december 4, 2004 Fab 5 äger ju dem! :D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jasper Skrivet december 4, 2004 Anmäl Share Skrivet december 4, 2004 Har aldrig gillat roomservice, vet inte varför. Fab 5 äger ju också RS.. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg