CyberSphere Skrivet december 2, 2004 Anmäl Share Skrivet december 2, 2004 hej alla glada + alla andra ^^ Jag undrar en sak; vad ÄR Dôgakon??? på många ställen i detta forum så snackas det om det... utifrån vad jag läst här så är det tydligen nån sorts träff. Om så är fallet, när är det? kostar det något? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Joa Skrivet december 2, 2004 Anmäl Share Skrivet december 2, 2004 Dôgakon är ett återkommande konvent. Nu till sommaren kommer antagligen #4 i ordningen att anordnas. Tidigare: Dôgakon Dôgakon igen Dôgakon återigen hemsida Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Herid Fel Skrivet december 5, 2004 Anmäl Share Skrivet december 5, 2004 Dôgakon är ett återkommande konvent. Nu till sommaren kommer antagligen #4 i ordningen att anordnas. Tidigare: Dôgakon Dôgakon igen Dôgakon återigen hemsida Dock har det låtit på Zimeon att det inte kommer att hållas ännu ett Dougakon. Om det stämmer så blir det tyvärr inget fler. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mr Fantasy Skrivet december 5, 2004 Anmäl Share Skrivet december 5, 2004 NEEEJ! Jag som hade sett fram imot ett par sociala dagar på sommarn, då får jag väll inrikta mig helt på uppcon istället då... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Genma Skrivet december 5, 2004 Anmäl Share Skrivet december 5, 2004 Dock har det låtit på Zimeon att det inte kommer att hållas ännu ett Dougakon. Om det stämmer så blir det tyvärr inget fler. Det har han sagt förut. Men vi får hoppas. : ) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sokkan Skrivet december 5, 2004 Anmäl Share Skrivet december 5, 2004 Jag hör vad jag vill höra, och alldeles häromdagen kläckte han ur sig ett tydligt "JA, det blir ett till Dogakon!". Så valde jag att uppfatta det iallafall. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Elwin_Baltia Skrivet december 5, 2004 Anmäl Share Skrivet december 5, 2004 Det måste bli ett till Dougakon i år! Förra året fick jag med mig två personer. I år skall det bli minst det dubbla! Även glädjen skall bli dubbel då förra Dougakonet var rent guld med många minnen som till exempel när vi ofrivilligt plankade på pendeltåget. Försommaren var varm och skön som Yumiko-chans leende och det fanns så många val att konventet var en fin rekonstruktion av livet - Väljer man något så missar man något annat. I mitt fall var det karaoke-tävlingen och diverse TV-spelstävlingar. (Karaoke:n ordnade sig dock när vi såg på Magic Knight Rayearth. Det blev ett hejdlöst sjungande av introt) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mr Fantasy Skrivet december 6, 2004 Anmäl Share Skrivet december 6, 2004 Så det blir antagligen av....underbart^^. Det verkar som att det är en del härifrån som har tänkt att ta sig dit iallafall. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Teron Skrivet december 6, 2004 Anmäl Share Skrivet december 6, 2004 Så det blir antagligen av....underbart^^. Det verkar som att det är en del härifrån som har tänkt att ta sig dit iallafall. Det är ju trots allt på buss-avstånd så det känns som om man är tvungen =) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Genma Skrivet december 6, 2004 Anmäl Share Skrivet december 6, 2004 Dôgakon brukar vara ganska trevligt, speciellt med tanke på att det är ett konvent jag inte behöver jobba på. Ni kan alltid komma på Uppcon i april också. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mr Fantasy Skrivet december 6, 2004 Anmäl Share Skrivet december 6, 2004 Men om man bara har tänkt att åke på ett av dom, vilket ska man prioritera före det andra? Vilket brukar vara roligast, mest folk etc? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Joa Skrivet december 6, 2004 Anmäl Share Skrivet december 6, 2004 vilket ska man prioritera före det andra? Vilket brukar vara roligast, mest folk etc? mest folk hittills: Dôgakon, men Uppcon drar fler och fler för varje arrangemang. roligast: Uppcon (överlägset) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zimeon Skrivet december 7, 2004 Anmäl Share Skrivet december 7, 2004 Dôgakon har också dragit fler och fler personer, men som det ser ut nu lär det inte bli fler, om inte någon annan än jag väljer att dra i det. Jag är lite för upptagen med mitt arbete och annat för att ha tid att arrangera konvent. Så låt absolut inte bli att gå på UppCon i vanskligt hopp om att det kommer bli något Dôgakon någon gång. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Skrivet december 16, 2004 Anmäl Share Skrivet december 16, 2004 Eller så kan man gå på båda två, två konvent om året är väl inte för mycket? ^^ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg