Skatan Milla Skrivet december 2, 2004 Anmäl Share Skrivet december 2, 2004 Suikoden III som manga, någon som har läst den? Är den bra? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
forehead Skrivet december 2, 2004 Anmäl Share Skrivet december 2, 2004 jag tänkte just visa dig till min andra tråd om suikoden III som jag skapade för några månader sen. beskrev den kort och gott, rätt seriöst, men det hindrade tydligen inte Herid från att ta bort i sin forumrensning. tack! ja..ehr...jag tycker faktiskt den är rätt bra. han lyckas presentera historien på ett spännande sett (hurvida korrekt vet jag dock inte), och även om det är mycket hopp i historien lyckas man hänga med rätt bra. jag kan säga som så, att det är en sådan manga som jag faktiskt går och väntar lite smått på att nästa volym skall komma ut av o/ rekommenderas. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LizZiGicLae Skrivet december 3, 2004 Anmäl Share Skrivet december 3, 2004 Jag skall köpa den någon gång. När jag har råd. Hur ofta kommer den ut egentligen? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skatan Milla Skrivet december 3, 2004 Författare Anmäl Share Skrivet december 3, 2004 Okej en god åsikt om den, då har jag skäl nog att köpa den ^^ Då skall ajg önska mig dem 4 som finns ute, eller är det fem, och alla manga mania utom dem 2 senaste ;) I julklapp då Lizzligale, nästa nummer kommer ut i Januari Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skatan Milla Skrivet februari 7, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet februari 7, 2005 Jag glömde nästan bort den här tråden vilket var lite dåligt av mig, klart man skall berätta hur det blev. Japp jag köpte böckerna, 1-4 som var dem som fanns då jag beställde. Jag fick dem i mitten av januari och läste kort därefter ut allihop. Och vad kan jag säga, dem uppnådde defenitivt mina förväntningar faktiskt. Snyggt ritad och väl berättad är den, inte för att jag har läst så himmlans mycket manga. Men den var defenetivt en av dem bättre jag har läst. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LizZiGicLae Skrivet februari 10, 2005 Anmäl Share Skrivet februari 10, 2005 Huh? På dig låter det ju som att den är slut. Är det det den är? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skatan Milla Skrivet februari 10, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet februari 10, 2005 nej nej, den är långt ifrån slut, bok 5 finns redan ute och 6an kommer ut nästa månad (?) om jag inte har fel. Dock har jag inte kunnat köpa femman då ekonomin stramar just nu. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hûmla Skrivet februari 10, 2005 Anmäl Share Skrivet februari 10, 2005 helt rätt :) Jag har 1,2 och 3 men jag vet inte om det är det bästa jag har läst, men jag gillar karalktärerna och miljön men det fungerar nog bättre som spel. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MAD_OLA Skrivet februari 21, 2005 Anmäl Share Skrivet februari 21, 2005 Följer den spelets story? Läste lite om den på http://www.tokyopop.com/dbpage.php?prop ... rycode=BMG men fick inte svaret på min fråga där. Har spelat Suikoden 1 & 2 men har inte möjlighet att spela 3:an så är ganska sugen på denna mangan. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg