Hoppa till innehåll
Anime.se

Gundam

Dread
 Share

Rekommenderade inlägg

• Svar 965
  • Skapad
  • Senaste svaret

Toppskribenter i detta ämne

hehe den har jag redan :P men tack iaf...

P.S gilalr dom härra bättre ^^

http://i26.photobucket.com/albums/c129/Boda-1985-Lilium/KriaLacus.jpg

eller kanske en mer sexigare lacus fast kanske lite för hängiga eller :D låter er avgöra.. personligen för hängiga :P

http://i26.photobucket.com/albums/c129/Boda-1985-Lilium/lacussexy.jpg

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• 2 weeks later...

hur går det gubbar hiitar ni nåt nytt om GSE som man inte själv vet?

Vad tyckte ni om Evolve 7 da? Sj tyckte jag den var cool iaf men skulel hellre vilja ha sett heavy arms eller deathscythe istället^^... sj hoppas det kommer nån serier som liknar Macross Zero.. skulel vara nice och se det fast gundams istället :P

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• 2 weeks later...

synd bara att dem inte har hela boxen till salu, vanliga GS alltså. min börs pallar inte med 349 + 219 * 9 för tillfället :(

skulle varit som "Gundam Wing - Complete Operations Box" ute vars pris, min börs skulle överleva :D (och har redan överlevt för den delen...)

Edit: hitta lite fakta om gse, men antagligen är det lite fake, så ta det med en eller ett par nypor salt.

Berita tentang Gundam Seed Eternity:

August 24, 2005

Gundam Seed Series 3rd episode airing in 2006 October

Gundam SEED Eternity

« on: October 04, 2005, 07:40:51 AM »

Yup, Gundam SEED, the third series is in production, and is scheduled to be aired in October 2006.

Information here.

Translation:

Mobile Suit Gundam SEED EternityScheduled to air October 2006

Director: Fukuda Mitsuo

Script: Morosawa Chiaki  

Character Design: Hirai Hisashi

Cast

Kei Minato (Protagonist)Undecided

Athrun ZalaIshida Akira

Aisia SelinueUndecided

Leon WiznardUndecided

Cagalli Yula AthaShindou Naomi   

Mwu La FragaKoyasu Takehito

Marrue RamiasMitsuishi Kotono

Isaac JuleSeki Tomokazu

Deakka ElsmanSananuma Akira

Miliaria HauToyoguchi Megumi

Lunamaria HawkSakamoto Maaya

Meiryn HawkOrikasa Tomiko

Astea RineheartHoshi Souichirou

Glenn MagniasSuzumura Kenichi

Wil RyumielUndecided

Sakura ElsenueUndecided

Olin Gilford: Undecided

Story 

C.E 77。4 years have passed since Kira Yamato and his comrades shattered Gilbert Durandals ambition. Athrun, who became the represetative of the bridge that connects between the worlds, International Alliance [Eternity], was now spending busy days fighting against great number of terrorists who revolted against the current world, while searching for his best friend, Kira, who disappeared after the great war. During that time, a large and mysterious organization, [Evil Mea], which tries to push Naturals into extinction, lead by Astea Rineheart, a man in a mask, suddenly appears. As a result, Athrun too, sends out the Eternity Army, lead by Mwu, Isaac, and Deakka, but the tide begins to turn before the 4 Gundams ridden by another man in mask, as well as being Astea Rinehearts right hand man, Glenn Magnius, and his subordinates, Wil Ryumiel, Sakura Elsenue, and Olin Gilford.

As that happens, Eternitys Elite Pilot, Ken Minato, riding [splash Gundam], Aisia Selinues [Garnet Gundam], [Celcius Gundam] controlled by Leon Wiznard, stand in front of Glenn. The new sword has now descended.

Bara Kira kommer tillbaka och räddar gänget i slutet eller ännu bättre någongstans i mitten eller absolut bäst, han kommer från början stjäl hela serien, och sen slutar den bra. Tycker det låter lite osannolikt att Kira bara försvinner, då Lacus är president över coordinators etc... men men om det är sant så blir det mer gs i höst >:D förlåt menar bara mer gundam, inte gs då det inte är gs utan Kira (!)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

jag är som jag antagligen sagt både för och emot ett nytt... Jag kan nog stå ut med det nuvarande rätt länge så länge Kira är med... men annars vete tusan... något de skulle kunna göra r att bygga vidare på gundam seed, precis som dem gjorde med orginalet... men antagligen skulle det bli rätt upprepande :S

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

wieeee nu kan man förhandsboka Gundam Seed destiny Volym 1 och Volym 1 med collectors box på www.webbhallen.com ;)

släpps den 14 mars (min födelsedag :P )

volym kostar 179kr och volym 1 + box kostar 279kr

http://www.webhallen.com/prod.php?id=54474

BOKAD :D

håller med dig Dread läste detta sitat på ett annat forum igår tror jag... Men dom kanske har gjort som alla har fruktat att Kira står på den onda sidan denna gång det var första känslan jag fick :( Desutom märkte jag att det inte är nogåt tal om lacus helelr i storyn eller hos karaktärerna över huvudtaget.å. men hoppas att dom kommer in på avsnitt 13 som i förra och woopar allas arsle... eller så ä'r Kira och shinn + lacus nånstans och gör nåt roligt, för shinn är ju inte heller uppnämnd.. men men den som lever får se...
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

här kommer lite nyheter :P

först så verka det som att även destiny kommer delas upp i "långfilms avsnitt" fast inte 3 som alla andra utan kommer bli 4 delar som kommer sändas på tv i vår sen släppas på dvd framöver

Bandai Visual's site put up a listing for Mobile Suit Gundam SEED Destiny Special Edition: The Broken World, which goes on sale May 26th.

And returning once again to the rumor mill, a post on 2ch contained what appears to be a copy & paste of a sales solicitation for the Destiny Special Edition stating that the Destiny SE's will be 4-parts rather than the traditional 3 for Gundam compilations. Also mentioned is that the Special Edition will be broadcast on TV sometime this Spring.

sen kommer den stora nyheten då -trumvirvlar-

But the bigger potential news is the following detail: "The SEED boom heats up! OVA 'Mobile Suit Gundam SEED C.E. 73 Stargazer (tentative title)' currently being planned!"

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för ytterligare svar.
 Share

• Skapa nytt...