Puhiceus Skrivet januari 22, 2006 Anmäl Share Skrivet januari 22, 2006 Vem snackar skit om Lacus? jag tycker hon är toppen jag med :D ... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dread Skrivet januari 22, 2006 Författare Anmäl Share Skrivet januari 22, 2006 istället för att spamma om lacus rosa hår, som f.ö. är bra som det är, så kan ni väl skriva hemsidor till info om gse, eller info bara så där? B) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boda Skrivet januari 22, 2006 Anmäl Share Skrivet januari 22, 2006 Dread heh det är ju bara tt leta lite :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dread Skrivet januari 27, 2006 Författare Anmäl Share Skrivet januari 27, 2006 du Boda jag har hittat ett perfekt wallpaper till dig :D http://www.animepaper.net/gallery/wallpapers/showcase/item14063/ sen är jag lat, jag ger andra en uppgift och förväntar mig att dem utför den B) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boda Skrivet januari 27, 2006 Anmäl Share Skrivet januari 27, 2006 hehe den har jag redan :P men tack iaf... P.S gilalr dom härra bättre ^^ http://i26.photobucket.com/albums/c129/Boda-1985-Lilium/KriaLacus.jpg eller kanske en mer sexigare lacus fast kanske lite för hängiga eller :D låter er avgöra.. personligen för hängiga :P http://i26.photobucket.com/albums/c129/Boda-1985-Lilium/lacussexy.jpg Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boda Skrivet februari 8, 2006 Anmäl Share Skrivet februari 8, 2006 hur går det gubbar hiitar ni nåt nytt om GSE som man inte själv vet? Vad tyckte ni om Evolve 7 da? Sj tyckte jag den var cool iaf men skulel hellre vilja ha sett heavy arms eller deathscythe istället^^... sj hoppas det kommer nån serier som liknar Macross Zero.. skulel vara nice och se det fast gundams istället :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
dinskugga Skrivet februari 9, 2006 Anmäl Share Skrivet februari 9, 2006 hittade denna idagstor risk att den är fejk bilden ser väldigt dålig gjord utmen men det är ett rykte ;) http://randomc.animeblogger.net/2006/02 ... n-of-salt/ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boda Skrivet februari 9, 2006 Anmäl Share Skrivet februari 9, 2006 hehe jo men den dom 2 passade bra ihop.. tror samnt att athuran blir en bra farsa :D Kanske lite sträng då och då.. vad tror ni ? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Puhiceus Skrivet februari 9, 2006 Anmäl Share Skrivet februari 9, 2006 hehe, synd att det var en falsk bild, kunde varit kul B) "Pappa jag vill åka i Justice, snääälllaa" LOL Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dread Skrivet februari 9, 2006 Författare Anmäl Share Skrivet februari 9, 2006 ... står under; Edit: Well this turned out to be a fake (see comments for link to the fanart it was based on). Hence why I said it should be taken with a grain of salt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boda Skrivet februari 10, 2006 Anmäl Share Skrivet februari 10, 2006 Nån mer än jag som tycker att ms igloo är rätt bra? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
dinskugga Skrivet februari 13, 2006 Anmäl Share Skrivet februari 13, 2006 Nån mer än jag som tycker att ms igloo är rätt bra? har bara sett 1a avsnittet det var ganska coolt sådär man fick se när dom först började använda Mobile suits typ :) .. har det kommit fler ? .. har inte brytt mig så värst mkt .. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gogo Skrivet februari 13, 2006 Anmäl Share Skrivet februari 13, 2006 Har börjat glo på Turn A Gundam. Verkar riktigt lovande, dock rätt så annorlunda mechadesign. Men Loran's Gundam med mustasch är rätt cool. :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boda Skrivet februari 13, 2006 Anmäl Share Skrivet februari 13, 2006 faktist så gilalr jag verkligen inte robot desingen i Turn a gundam men det är jag :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Puhiceus Skrivet februari 13, 2006 Anmäl Share Skrivet februari 13, 2006 Håller med Boda, jag gillar inte heller robot Designen i turn a gundam B) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
dinskugga Skrivet februari 22, 2006 Anmäl Share Skrivet februari 22, 2006 wieeee nu kan man förhandsboka Gundam Seed destiny Volym 1 och Volym 1 med collectors box på www.webbhallen.com ;) släpps den 14 mars (min födelsedag :P ) volym kostar 179kr och volym 1 + box kostar 279kr http://www.webhallen.com/prod.php?id=54474 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dread Skrivet februari 22, 2006 Författare Anmäl Share Skrivet februari 22, 2006 synd bara att dem inte har hela boxen till salu, vanliga GS alltså. min börs pallar inte med 349 + 219 * 9 för tillfället :( skulle varit som "Gundam Wing - Complete Operations Box" ute vars pris, min börs skulle överleva :D (och har redan överlevt för den delen...) Edit: hitta lite fakta om gse, men antagligen är det lite fake, så ta det med en eller ett par nypor salt. Berita tentang Gundam Seed Eternity: August 24, 2005 Gundam Seed Series 3rd episode airing in 2006 October Gundam SEED Eternity « on: October 04, 2005, 07:40:51 AM » Yup, Gundam SEED, the third series is in production, and is scheduled to be aired in October 2006. Information here. Translation: Mobile Suit Gundam SEED EternityScheduled to air October 2006 Director: Fukuda Mitsuo Script: Morosawa Chiaki Character Design: Hirai Hisashi Cast Kei Minato (Protagonist)Undecided Athrun ZalaIshida Akira Aisia SelinueUndecided Leon WiznardUndecided Cagalli Yula AthaShindou Naomi Mwu La FragaKoyasu Takehito Marrue RamiasMitsuishi Kotono Isaac JuleSeki Tomokazu Deakka ElsmanSananuma Akira Miliaria HauToyoguchi Megumi Lunamaria HawkSakamoto Maaya Meiryn HawkOrikasa Tomiko Astea RineheartHoshi Souichirou Glenn MagniasSuzumura Kenichi Wil RyumielUndecided Sakura ElsenueUndecided Olin Gilford: Undecided Story C.E 77。4 years have passed since Kira Yamato and his comrades shattered Gilbert Durandals ambition. Athrun, who became the represetative of the bridge that connects between the worlds, International Alliance [Eternity], was now spending busy days fighting against great number of terrorists who revolted against the current world, while searching for his best friend, Kira, who disappeared after the great war. During that time, a large and mysterious organization, [Evil Mea], which tries to push Naturals into extinction, lead by Astea Rineheart, a man in a mask, suddenly appears. As a result, Athrun too, sends out the Eternity Army, lead by Mwu, Isaac, and Deakka, but the tide begins to turn before the 4 Gundams ridden by another man in mask, as well as being Astea Rinehearts right hand man, Glenn Magnius, and his subordinates, Wil Ryumiel, Sakura Elsenue, and Olin Gilford. As that happens, Eternitys Elite Pilot, Ken Minato, riding [splash Gundam], Aisia Selinues [Garnet Gundam], [Celcius Gundam] controlled by Leon Wiznard, stand in front of Glenn. The new sword has now descended. Bara Kira kommer tillbaka och räddar gänget i slutet eller ännu bättre någongstans i mitten eller absolut bäst, han kommer från början stjäl hela serien, och sen slutar den bra. Tycker det låter lite osannolikt att Kira bara försvinner, då Lacus är president över coordinators etc... men men om det är sant så blir det mer gs i höst >:D förlåt menar bara mer gundam, inte gs då det inte är gs utan Kira (!) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Puhiceus Skrivet februari 23, 2006 Anmäl Share Skrivet februari 23, 2006 Låter intressant men personligen tycker jag att de har börjat slita ut just det gundam universumet, ett nytt kanske skulle vara en bra ide. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dread Skrivet februari 23, 2006 Författare Anmäl Share Skrivet februari 23, 2006 jag är som jag antagligen sagt både för och emot ett nytt... Jag kan nog stå ut med det nuvarande rätt länge så länge Kira är med... men annars vete tusan... något de skulle kunna göra r att bygga vidare på gundam seed, precis som dem gjorde med orginalet... men antagligen skulle det bli rätt upprepande :S Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boda Skrivet februari 23, 2006 Anmäl Share Skrivet februari 23, 2006 wieeee nu kan man förhandsboka Gundam Seed destiny Volym 1 och Volym 1 med collectors box på www.webbhallen.com ;) släpps den 14 mars (min födelsedag :P ) volym kostar 179kr och volym 1 + box kostar 279kr http://www.webhallen.com/prod.php?id=54474 BOKAD :D håller med dig Dread läste detta sitat på ett annat forum igår tror jag... Men dom kanske har gjort som alla har fruktat att Kira står på den onda sidan denna gång det var första känslan jag fick :( Desutom märkte jag att det inte är nogåt tal om lacus helelr i storyn eller hos karaktärerna över huvudtaget.å. men hoppas att dom kommer in på avsnitt 13 som i förra och woopar allas arsle... eller så ä'r Kira och shinn + lacus nånstans och gör nåt roligt, för shinn är ju inte heller uppnämnd.. men men den som lever får se... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
dinskugga Skrivet februari 24, 2006 Anmäl Share Skrivet februari 24, 2006 här kommer lite nyheter :P först så verka det som att även destiny kommer delas upp i "långfilms avsnitt" fast inte 3 som alla andra utan kommer bli 4 delar som kommer sändas på tv i vår sen släppas på dvd framöver Bandai Visual's site put up a listing for Mobile Suit Gundam SEED Destiny Special Edition: The Broken World, which goes on sale May 26th. And returning once again to the rumor mill, a post on 2ch contained what appears to be a copy & paste of a sales solicitation for the Destiny Special Edition stating that the Destiny SE's will be 4-parts rather than the traditional 3 for Gundam compilations. Also mentioned is that the Special Edition will be broadcast on TV sometime this Spring. sen kommer den stora nyheten då -trumvirvlar- But the bigger potential news is the following detail: "The SEED boom heats up! OVA 'Mobile Suit Gundam SEED C.E. 73 Stargazer (tentative title)' currently being planned!" Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dread Skrivet februari 27, 2006 Författare Anmäl Share Skrivet februari 27, 2006 intressant... lite sen reaktion kanske :P men undrar ifall detta är deras svar att säga att det inte kommer en 50 avsnittig tredje säsong till av GS... tål att tänkas på. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Puhiceus Skrivet mars 3, 2006 Anmäl Share Skrivet mars 3, 2006 Såg om Destiny (igen) idag, Åh den juva känslan av att se Shinn få Spö! >:D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zeff Skrivet mars 11, 2006 Anmäl Share Skrivet mars 11, 2006 Gundam Seed, Gundam Seed Destiny och Gundam Wing är dom bästa men Gundam X är helt ok Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boda Skrivet mars 12, 2006 Anmäl Share Skrivet mars 12, 2006 måste nog hålla med dig Zeff men jag gilalr Gundam Z också... eller rättare sakt alla gundams förutom Turn, jag har problem med mustashen på roboten :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg