Hoppa till innehåll
Anime.se

Gundam


Dread
 Share

Rekommenderade inlägg

Jag älskar Gundam Seed + Gundam Seed Destiny. :D

Jag gillar story linjen, man får följa båda sidornas anledningar till att slåss och det finns inte egentligen "ond" sida som slåss mot den "goda", bara några skit jävliga karaktärer. >:D

 

Det enda felet med serien är att det visas mycket samma klipp i strider. det ända de ändrar på är bakgrunden vilket är synd.

De kunde ha kostat på sig att fixa det men annars är det en serie värd att se många gånger (Det gör jag) B)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 965
  • Skapad
  • Senaste svaret

Toppskribenter i detta ämne

Forgive me almighty god cause I ain´t the worst anymore maybe not worthy of watching gundam seed destiny... eller nåt

 

Verkar som Kira ska ha huvudrollen i destiny också, om man ser på det nya introt...

 

Freedom ska kötta ALLA MOAHAHAHAHAHAHA

 

ps. har slutat se på turn a gundam fastna på avsnitt 14... andra världskriget tech vs gundams= boring

enda roliga var att skratta åt huvudpersonens (har för tillfället hjärnsläpp och kommer inte på vad han heter) gundam med grymt ful mustasch XD

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

mmm... men dem bästa är Gundam seed + Gundam seed destiny (fortsättningen)... sedan på andra plats kommer Gundam Wing

 

och jag lovar den e nog beroende framkallande... jag längtar redan till Gundam seed destiny 16 fast jag nyss sett klart 15...

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

vet inte riktigt vad det är men det är många som gillar den. Borde jag kolla på den...finns det olika gundamserier eller?

 

 

Jo det finns väl typ 4 olika gundam universums tror ja? rätta mig om jag fel.. Vi har gundam wing med en serie och gundam X med en serie . gundam seed med 2 serier. Resten av gundam serierna hör ihop på nåt höger elelr vänster har jag för mig :) men som sakt rätta mig om jag har fel...

 

 

Verkar som Kira ska ha huvudrollen i destiny också, om man ser på det nya introt...

 

Freedom ska kötta ALLA MOAHAHAHAHAHAHA

 

 

Håller med om att FREEDOM ska kötta allt >:D den är ju den kollaste roboten av dom alla haha men det verkar som shinn ska få en också ungifär lika dan iaf :( tycker jag e lite purket alltså... Kira ska vara ensam med freedom tycker jag :D Eller så ska nån form utav DeathScythe komma tycker jag hehe och då menar jag inte någon forbidden gundam eller abyys gundam utan en riktig DeathScythe inen dålig kopia :D

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

håller med Boda Deathscythe klon borde komma i Gundam seed destiny, även om det finns en med scythe... tror den heter "Forbidden" i Gundam seed, en cool gundam även om den ser ut som en förvuxen skalbagge med lie... XD

 

Den fullaste Gundamen genom tiderna med lätthet är den mustasch prydda gundamen i turn a gundam

 

kör lite granna Gundam seed - battle assault skit coolt gundam fighting spel till GBA... även om det inte på långa vägar e lika snyggt som snes spelet... Gundam Wing endless duels, det e kvalité Snes spel

 

Förresten hitta en halv kul grej härom dan när jag såg gundam seed destiny 15... i slutet när shinn ligger på soffan och läser en tidning när Athrun kommer in, så står det High and Mighty Color på den tidningen, alltså samma grupp som gjort introt=troligen dit planerat XD

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag skulle gärna se de äldre Gundam serierna, men jag har så dålig koll på dem... Vet inte ens om de finns textade på engelska? (officiellt)

Klart att gundam är släppt på den västerländska marknaden. ;)

Jag är f.ö gundamfan av den gamla skolan, det vill säga UC-kalendern.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag blir tokig varför har inte gundam seed desteny avsnitt 16 kommit än blir tokig snart ;) ;) >:( Naruto kom inte förra vecklan heller... undrar vad dom håller på med dom som subbar osv

 

Angående Naruto så gick den inte alls förra veckan. Så nu denna vecka kommer kanske ett dubbel avsnitt, men troligen blir det bara ett vanligt. Sen om Gundam Seed vet jag faktiskt inte, det står inget vettigt på fansubbarnas forum om det skulle vara försenat.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

undrar vad dom håller på med dom som subbar osv

 

Kanske något bättre för sig än att tillfredsställa dina tjuvarbehov, vem vet?

 

Som volontär själv måste jag faktiskt protestera när de som man serverar gratis grejer på silverfat åt börjar klaga för att maten inte kommer. Någon måtta får det vara. När paratiserna börjar kräva är det fasen dags att börja undra.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Vad jag förstod så blev det inte något avsnitt 16 av GSD den här veckan eftersom de gjorde ett "Edited" avsnitt, med en del extra info och sådant istället.

 

Det var bara att de flesta fan-subbare inte orkade ge ut det. >:)

Om man bara letar lite så är det inte så svårt att hitta.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

jo, lite överdrivet var det, minst sagt... har ännu inte gett mig på det..

fast senaset avsnittet var riktigt coolt :D och längtar redan till nästa... gundam seed destiny... nä anime överlag fungerar som en mycket beroendeframkallande drog

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för ytterligare svar.
 Share


×
×
  • Skapa nytt...