Hoppa till innehåll
Anime.se

Gundam


Dread
 Share

Rekommenderade inlägg

  • Svar 965
  • Skapad
  • Senaste svaret

Toppskribenter i detta ämne

begone evil spirit, may you from this place forever be banned...

lr nåt sånt.. XD

 

jo gundam x är väldigt bra, men så bra är den inte enligt mig

 

 

jag tro att kira skadar destroy mckt, sen när han ska göra slut på destroy (OBS! inte döda stellar) så går Shinn emellan och han får banken istället, vågar man tro att Shinn dör?

 

eller teori två typ samma, men istället för att Shinn går emellan och får bank så kör shinn en backstab på kira och slår sönder Freedom och Kira får ett snyggt ärr...?... näää, vi skippar ärret...

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Såg just det nyaste avsnittet. FAN VAD COOLT! :D

Vi fick några gisningar rätt ialla fall, Stellar dog :( men shinn gick inte bersärk även om det verkar som de lägger upp för en mega strid mellan Fredom och Impulse.

 

Och nu är Neo i händerna på Archangel, kan knappt vänta på nästa avsnitt ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

*host host* du bör sätta en spoiler varning på det dära... jag var sååå nära på att läsa det innan jag såg avsnittet (!)

 

 

Det här avsnittet var äckligt grymt bra >:D finns egentligen bara en sak att säga:

 

Shinn why can´t you just die

 

 

 

 

btw. måste se nästa avsnitt

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Såg massa klaggande på Puhiceus att han spoilade han tänkte sig nog inte för :| Men eftersom ni har förmodligen sätt avsnitt nu eller så har redan Puhiceus sakt så mycket så läs bara om ni känner för det :|

Vi kanske ska typ ha en regel att vi börjar typ bara snacka 1 eller 2 dagar efter avsnittet har släppt så alla hinner se det... Om vad som har hänt och vad folk tycker osv... vad tycker ni?

 

 

Allvarligt jag tycker fortfarande inte synd om shinn och att Kria gjorde rätt annars hade ju Mirvana skjutit stellar istället så vad ska man säga.. istället för att Minvarna räddade shinn så gjorde Kira det... Så GO KIRA fast shinn ser ju inte det förstås... det skulle inte jag heller göra precis om jag såg den person jag älskar bli dödad framför mig :| Men som sakt Kira gjorde rätt...

 

Go Kira kick shinns big butt

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

du har rätt Boda, börja snacka om nyaste avsnittet på tisdagar (om avsnittet släpps på lördagar eller med snabbast subbbare)

 

 

 

jag har inte sagt att Kira gjort fel, bara att det var synd att han inte tog Shinn också

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

haha vet hur det känns :D alltså jag undrar hurd et komemr bli nu... Man vet ju att shinn *äcklet* kommer jaga Kira över hela planeten för att få sin så kallade hämnd. Men liksom Sting, Auel och stellar och dom nissarna e ju döda nu förutom Neo som är i AA... Men jag tror att AA och Co kommer bli en fiende nu och jaggade av ZAFT eller nåt samnt så måste Kira och shinn ha sin fight i dom 3 närmaste avsnitten annars kommer det bli verkligen taijt mellan avsnittet känner jag :| vad tror ni ??

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jobbigt avsnit tycker jag hatqr fortfarande Shinn... ja vi får vänta till måndag elelr tisdag för att skriva om avsnittet så alla som inte har sett det skaffa fram popcornen och läsken :P

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

hmm jag vill se Duel och buster komm ain och rensa lite i GSD också... elelr rätare sakt Yzak och Dierrka B) Men jag tror dom kommer hjälpa Kira senare i serien osv... och att dom också börjar tvivla på dundelion.. vad tror ni?

 

Jag fruktar för Lacus eller cagallis liv också faktist nu när shinn har blivit helt körd ... :(

 

Peace love and understanding... NÄE mera fighter där Kira knäker alla ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

näe jag trord et är före den allrs första :S

 

Allvarligt alltså detta destiny avsnit är verkligen cp tycker jag... även fast alla har sett det nu eller iaf dom som skriver mesta i detta forum iaf ... ni andra behöver inte läsa...

 

 

utan träning elelr nånting kunna göra alla dom rörelserna utan nånträning bara kollat på freedom vad han skött på osv... Fan om inte Kria kommer tillbaks och kickar shinns arsle ananrs blir jag fan med sur alltså

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

OKej, LÄS INTE OM DU INTE VILL BLI SPOILAD PÅ GSD 34

 

 

 

 

 

 

 

 

Läs på egen risk, bewarned of spoiling

 

Jag blev också riktigt pissed of på Shinn jag är 99,9898% säker på att Kira överlever men OMhann inte gör det så har GSD sjunkit i värde för min del...

 

Kira lär ju få Freedom version 2 nu, dvs om han överlever, nää det gör han >:D

 

men hur i #¤&/#"¤ han överlever nuke smällen e för mig en lika stor gåta som att Mwu la Flaga kunde överleva att bli sprängd till stoft men klara sig perfekt med bara ett ärr...

 

Min högsta önskan är att se Kira komma flygande och strimla Shinn till så många köttslamsor att man inte känner igen honom längre!!!

 

e det bara jag lr tror ni också att man kommer att få se Kira sköljas i land i slutet av nästa avsnitt lr möljligen i previewn i det avsnittet?

hmm... undrar vad som skulle hända om EAF hjärntvättade Kira och satte honom i en Gundam och beordrade honom att döda alla >:D MAXIMUM SLAUGHTER

 

ingen kan säga att jag inte varnat nu iaf...

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Alltså allvarligt Kira ska vara den ultimata coordinatorn ok att han inte siktar på dom lätta delarna på en MS suit men hallå Jo kira komemr överleva ananrs skriver jag ett klagga brev till bandi det ska jag göra iaf... för att Kria blev ner skjutten av en person som ingen gillar...
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

DIE SHINN! DIE! ok för att jag har hatat Shinn tidigare men nu hoppas jag att han går en plågsam död till mötes!

Och va fan var det för fel på Athrun jag satt halvt som halvt och väntade på att han skulle hoppa in i någon gundam (gaia kanske) spränga mega kanonen på Minerva och sedan hjälpa Kire... antar att man inte kan få allt.

 

Föresten något intressant om trailern, de visade snabba snutar på en nya gundam, och så säger i slutet "Descend from the world of dreams, Destiny" så vi kan anta att kiras nya Gundam heter Destiny, förmodligen något med 10 gånger styrkan av Fredom :D

[
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

håller helt och hållet med... What super coordinator!? och blir nerskjuten av en vanlig coordinator (shinn e det lr e han natural?).... nää fy fan va jävligt avsnittet hade inte alls någon bra fight känsla någonstans...

inget cult avsnitt

 

 

vilken trailer I NEED TO KNOW!!!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Puhiceus gundamens du såg är *spoiler*

 

 

Destiny och Legend gundam och destiny är till shinn och Legend är till rey plus så är legend en typ en copia av Ra la cryses providenc gundam typ... Samnt så heter Kiras nya gundam strike freedom elelr super freedom hehe vad jag vet iaf.. har mina källor om det ;) har läst lite bakrund om super Freedom också men om ni vill veta den så får ni fråga :S

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för ytterligare svar.
 Share


×
×
  • Skapa nytt...