Hoppa till innehåll
Anime.se

Vilken manga gillar du?


stargirl96
 Share

Rekommenderade inlägg

  • Svar 118
  • Skapad
  • Senaste svaret

Toppskribenter i detta ämne

Min absoluta favorit är POWER!! Vet nån om den finns som anime? Skulle vara kul att se!!

 

Sen har jag inte läst så mycket manga men jag gillar Manga Mania och otroligt men sant så var det den tidningen som stärkte mitt manga/anime intresse så mycket att jag är fast nu!! Förr var det bara nåt svagt halvintresse typ. :blush: Så jag har bara hållt på med manga/anime i ett halvår typ och kan rätt mycket, vill veta allt typ! XD

 

Sen en annan manga jag börjat läsa är Tokyo mew mew väldigt bra faktiskt!!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag gillar Shonen Jump Tidningen. Kanske för att den innehåller det jag gillar mest: Skämt och lite slagsmål. Jag gillar inte fighting manga. Vilket värkligen var synd eftersom jag gillade Dragon ball men den bytte från komedi till evil fight-manga >=|

Gillar Evangelion väldigt mycket och självklart Anime[DOT]se/ ^__^

måste skaffa mig hellis aoutagraf

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

One piece och Love Hina är mina favoriter. Jag brukar inte köpa manga på internet (än). Jag orkar (vågar) inte än..

Som Gene Starwind säger - Man måste satsa högt för att vinna högt. Du vinner garanterat på att köpa hem en last med manga från Adlibris än om du skulle göra det på Akademibokhandeln till exempel.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

One piece och Love Hina är mina favoriter. Jag brukar inte köpa manga på internet (än). Jag orkar (vågar) inte än..

Som Gene Starwind säger - Man måste satsa högt för att vinna högt. Du vinner garanterat på att köpa hem en last med manga från Adlibris än om du skulle göra det på Akademibokhandeln till exempel.

 

Mjo.. fast jag är pank och har varit det läänge :( annars skulle jag kanske ha köpt nåt iallafall.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Även fast One Piece är en mainstream manga så har den sina unika aspekter. Tecknaren (kommer inte ihåg hans namn) har värkligen stor fantasi när det gäller karaktärer. Och en så länge så får man möta minst en ny i varje volym. Tummen upp för One Piece!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 2 weeks later...

Hej! jag tycker så här:

 

1.DNAngel - Lätt! Den är min favorit manga för att den är fint tecknad , bra handling, mycket SKITBRA action, grymma gubbar, som t.ex. With, Söt som vanligt, men så blir han en demon när Daisuke blir kär. ASGRYMMT!!

 

2.One-Piece - Har temmefan allt en GRYMM man ga ska ha; Handling snyggt tecknad, äventyr ( är det bästa ), coola karaktärer m.m

 

3.Berserk - Mycket snyggt tecknad + SKITBRA action när Gatsu kommer in och slaktar med sit 100 meters långa svärd :D

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Så här lyder min manga tabell! :

 

1.One-Piece - Har allt en GRYMM manga kan ha: Action, ÄVENTYR, Coola karaktärer :P m.m alltså ALLT!

 

2.DNAngel - Bra Handling, lite svårt att förstå vad den handlar om i början.

 

3.Berserk - MYCKET blod! Så ska det vara! :D

 

4.Dragon Ball - Coola karaktärer, bra handling, ÄVENTYR!

 

Detta var min lista!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne…

×   Inklistrat som formaterad text.   Klistra istället in som oformaterad text

  Endast maximalt 75 uttryckssymboler tillåts.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa editor

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder med URL.

 Share


×
×
  • Skapa nytt...