Hoppa till innehåll
Anime.se

Asian Kung-Fu Generation


Jocke
 Share

Rekommenderade inlägg

  • 2 weeks later...

alla som kollar på naruto.. eller iaf de flesta som kommit en bit har hört en låt med asian kung fu generation (Andra introt) jag har hört ca 14 låtar av detta band och jag tycker helt klart det är ett ruggit bra band.

"Kimi to iu hana" som du sa är en bra låt, iofs är alla låtarna jag hört med dem bra =P

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 3 months later...

har inte hört så mycket på dom... men den låten som dom gör till naruto intro är kass... fast den till skillnad från den sista ( alltså den som är just nu ) fighting dreamers eller vad den heter är den bra... ush vad fighting dreamers suger

 

tycker att det tjedje introt är det bästa

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

*nickar nickar*

 

asmogriff är ingen dålig pys på att tabba inte.

tyvärr gillar han inte anime något vidare, men vi (jag och mogger) har försätt honom med åtminstone ett par låtar att tabba ifrån Naruto;

Kakashi's Theme

Need To Be Strong

Sadness And Sorrow

The Rising Fighting Spirit

 

sen får ni absolut inte missa hans underbara tabningar av "Tenacious D - One Note Song"

och "Dr. Phil Theme" (han har verkligen för mycket fritid).

Alla hans tabbar finner ni här.

----

Alla filer som kan laddas ner ifrån länkarna ovan är powertab-filer, och när jag tänkte efter så kanske inte alla har tillgång till detta program.

För er som endast vill ta och lyssna på tabbarna (i form av midi), kommer här alla länkarna ännu en gång... förlåt.

Haruka Kanata, Kakashis's Theme, Need To Be Strong, The Rising Fighting Spirit, Sadness And Sorrow, Dr. Phil Theme, One Note Song.

 

Dock när jag sitter o lyssnar på dem som midi verkar de låta sämre än i powertab.. oh well, enjoy! ^^;

 

(varför startades det en ny tråd om Asian Kung-Fu Generation när Herid redan hade skapat en alldeles duglig tråd?)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 6 months later...
  • 5 months later...
  • 3 years later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne…

×   Inklistrat som formaterad text.   Klistra istället in som oformaterad text

  Endast maximalt 75 uttryckssymboler tillåts.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa editor

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder med URL.

 Share

×
×
  • Skapa nytt...