.jpboy Skrivet januari 10, 2005 Anmäl Share Skrivet januari 10, 2005 hallå jag ät nästan säker på att jag ska beställa berserk boxen. Men jag vet inte om den är bra- Är den det? Det enda jag vet är att det är typ action.... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Wilcon Skrivet januari 10, 2005 Anmäl Share Skrivet januari 10, 2005 Action/Äventyr/Fantasy Den är väldigt bra, ganska mörk och deprimerande på sina sätt. Hinner inte skriva mer, men tro mig, den är värd pengarna ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LizZiGicLae Skrivet januari 10, 2005 Anmäl Share Skrivet januari 10, 2005 Den är super. Köpte själv en box i somras. Sedan kommer du bli sugen som fan på att läsa mangan, såvida du inte redan läst (kanske man skall säga: håller på att läsa den) den. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mellow Skrivet januari 10, 2005 Anmäl Share Skrivet januari 10, 2005 jag köpte den i våras. 838kr med frakt och allt från webhallen, värsta klippet! inte min typ av anime då hellre vill ha cowboy bebop liknande serier. MEN, jag ångrar inte köpet, men eftersom den är som den är så säger jag bara, köp även mangan! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LizZiGicLae Skrivet januari 10, 2005 Anmäl Share Skrivet januari 10, 2005 jag köpte den i våras. 838kr med frakt och allt från webhallen, värsta klippet! Själv köpte jag min för 470kr. ;) Visserligen fick ju du Box of War ifall du köpte den från Webhallen som är så mycket stiligare än min box, men ändå... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mellow Skrivet januari 10, 2005 Anmäl Share Skrivet januari 10, 2005 Själv köpte jag min för 470kr. ;) Visserligen fick ju du Box of War ifall du köpte den från Webhallen som är så mycket stiligare än min box, men ändå... yes det fick jag, den med grovt spoilande betäckning... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
b8q Skrivet januari 11, 2005 Anmäl Share Skrivet januari 11, 2005 yes det fick jag, den med grovt spoilande betäckning... Låter en smula hentai det där, hörru.... ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zimeon Skrivet januari 11, 2005 Anmäl Share Skrivet januari 11, 2005 Ja, men nu är det så här att en viss betäckning i Berserk är faktiskt grovt spolierande. :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ElgeN Skrivet januari 11, 2005 Anmäl Share Skrivet januari 11, 2005 I can imagen : ) För övrigt är det ett självklart köp, så spring iväg och inhandla! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg