mb5lover Skrivet januari 14, 2005 Anmäl Share Skrivet januari 14, 2005 vet någon om det kommer en andra säsong (!) Det är den bästa anime serien jag sett :D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Keitaro Skrivet januari 15, 2005 Anmäl Share Skrivet januari 15, 2005 Det finns inte en andra säsong. Vet inte om man kommer göra det heller, men tror inte det Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zimeon Skrivet januari 15, 2005 Anmäl Share Skrivet januari 15, 2005 Med tanke på att serien är slut skulle jag starkt betvivla att det kommer något mer. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Petus Skrivet januari 15, 2005 Anmäl Share Skrivet januari 15, 2005 en OVA kanske? men inte en andra säsong. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skatan Milla Skrivet januari 15, 2005 Anmäl Share Skrivet januari 15, 2005 Jag tycker en säsong var nog. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
HP-X Skrivet januari 15, 2005 Anmäl Share Skrivet januari 15, 2005 Pantsu pantsu pantsu... Jag klarar mig utan säsong 2. =) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
cainz Skrivet januari 15, 2005 Anmäl Share Skrivet januari 15, 2005 Pantsu pantsu pantsu... Jag klarar mig utan säsong 2. =) Utan något viktigt att säga får jag bara nicka och hålla med. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Puhiceus Skrivet januari 23, 2005 Anmäl Share Skrivet januari 23, 2005 Visst var det en kul serie men personligen tycker jag att den tappade lite när Chi började prata, det var mycket sötare när hon gick runt och sa "chiii" hela tiden Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg