Hoppa till innehåll
Anime.se

Är det här moraliskt riktigt!?


Mekurion
 Share

Rekommenderade inlägg

Sluta nu klaga på USA. Tyckte det där var roligaste nyheten på länge. Sedan slår det där fel, och det sprids över hela världen, alla blir homosexuella och allt jordens liv går under. Detta händer kring 2012/12/23. *väntar*

 

om det hände skulle jag ta livet av mig innan det nådde sverige :(

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag tycker öht taget inte krig eller kemiska vapen är moraliskt riktiga.

 

Men erkänn hur kul det vore om en såndär gick av i testlabbet i USA av misstag... och spreds med ökenvindarna över de ärkekonservativa, superkristna staterna.

 

Fast det skulle ju vara intressant att se vad de kom fram till, för att kunna göra folk homosexuella måste man ju hitta den gen/kemiska substans/vadenuär som orsakar det

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Klart intressant idé..

Undrar bara hur den skulle fungerat i praktiken.

USA är allt bra påhittiga.

 

Och, ja, det är moraliskt riktigt, i krig och kärlek är allting tillåtet.

 

 

fungera i praktiken? Det är ju bara att släppa ut rejält mycket hormoner så soldaterna blir dyng kåta. Dom kanske inte börjar ligga med varandra, men det måste ju ändå vara skitjobbigt och sitta och vara dyngkåt hela tiden (Det vet ni väl! ;).

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

fungera i praktiken? Det är ju abra att släppa ut rejält mycket hormoner så soldaterna blir dyng kåta. Dom kanske inte börjar ligga med varandra, men det måste ju ändå vara skitjobbigt och sitta och vara dyngkåt hela tiden (Det vet ni väl! ;).

 

Isf har du ju problemet att du ska få in dem i soldaterna också...

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Well, det är USA. Säger d inte allt?

 

Jo, men mer om dig än om dem...

 

Nyhetsuppläsare: Det begås folkmord i Darfur.

Person1: Usch så hemskt.

Person2: Äsch, det är ju i Afrika, säger inte det allt?

 

Man ska va lite försiktiga med generaliseringar...

 

Sen ska det ju hållas i minnet att CIA och militären har gjort försök med alla möjliga dresserade djur, undersökt ESP-krafter, försökt hitta militära hemligheter med fjärrskådare etc. Jag skulle tro de kör efter modellen "don't knock it til you try it"

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne…

×   Inklistrat som formaterad text.   Klistra istället in som oformaterad text

  Endast maximalt 75 uttryckssymboler tillåts.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa editor

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder med URL.

 Share

×
×
  • Skapa nytt...