kakan Skrivet januari 25, 2005 Anmäl Share Skrivet januari 25, 2005 Nån mer än jag som ska gå? :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skatan Milla Skrivet januari 25, 2005 Anmäl Share Skrivet januari 25, 2005 :O :O :O vart? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mekurion Skrivet januari 26, 2005 Anmäl Share Skrivet januari 26, 2005 du kan ju förklara lite mer om vad tråden handlar om..... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
HP-X Skrivet januari 26, 2005 Anmäl Share Skrivet januari 26, 2005 Pain? Inte ens google eller a9 resulterar i något vettigt... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zaphod Skrivet januari 26, 2005 Anmäl Share Skrivet januari 26, 2005 Antar att du menar muskbandet Pain? Skriv det i så fall.. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kakan Skrivet januari 26, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet januari 26, 2005 Gomen, trodde det framgick i titeln så därför skrev jag bara lite kort dessutom hade jag tränat på ett übertråkigt fysikprov innan jag skrev det. Men men, någon som ska gå? Den kommer vara i arenan: Klubben (i Stockholm).. har inte varit där tidigare så jag vet inte exakt hur jag ska ta mig tillväga för att komma dit :) Edit: vid Fryshuset ligger det tydligen (för dem som vet vad det är).. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skatan Milla Skrivet januari 26, 2005 Anmäl Share Skrivet januari 26, 2005 Jag tror att jag kommer komma dit med en eller flera kompisar, en sådan här chans vill man inte missa. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg