Hoppa till innehåll
Anime.se

hur många avsnitt kommer de av naruto


godspeed
 Share

Rekommenderade inlägg

Jag hörde att kishimoto-sensei vill börja på sin maffia serie som han har viljat börja med ´länge nu..

 

Så jag blir inte förvånad om den slutar rakt av..Men man vet ju aldrig.. Jag vill dock att den ska fortsätta så länge det går ^^

De nya kapitlerna är ju rysligt bra..

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Som jag kan se det verkar det som att ett manga kapitell i Naruto är lika långt som ett anime avsnitt. Mangan är ju uppe i 212 kapitell än så länge. Så det vi kan räkna med är att den kommer att överstiga den siffran :)

 

Då saknar du fattning. Dom är på kapitel 134-136 i animen. Och du tror att det kommer vara lika många anime episoder som kapitel? Vad jag vet så är de på 78 när mangan är på 213...

 

Pfff

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Som jag kan se det verkar det som att ett manga kapitell i Naruto är lika långt som ett anime avsnitt. Mangan är ju uppe i 212 kapitell än så länge. Så det vi kan räkna med är att den kommer att överstiga den siffran :)

 

Då saknar du fattning. Dom är på kapitel 134-136 i animen. Och du tror att det kommer vara lika många anime episoder som kapitel? Vad jag vet så är de på 78 när mangan är på 213...

 

Pfff

 

Men låg dom i sync då? Får tänka på att Mangan ligger före animen i tiden så att säjja, läste lite ur mangan för några månader sedan och dom har fortfarande inte kommit så långt med animen. :)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Naruto - 78 utspelar sig runt kapitel 134-136 i Mangan. Alltså det senaste avsnittet utspelar sig där... Och Uchiha Sasuke trodde att Animen skulle bli över 213 därför att det är 213 kapitel hitills. Och det kan inte stämma om Animen är på avsnitt 78 NÄR Mangan är på 134.

 

Jare, jare...

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 2 weeks later...
>:D

Tror nästan att det inte kommer så många mer än 160 iaf. Men som sagt man vet ju aldrig.

Jo det skulle jag tippa på, om nu mangan slutar nu eller snart så kommer det i alla fall dubbelt så många som det redan finns vilket skulle vara på ett ungefär, 160.. ojoj.. det var ju det du sa. Men jag antar att serien kommer mala på ett bra tag till närmare 200 eller mer.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

man vet aldrig,,, dom kanske avslutar serien om skaparen får slut på pengar

 

Öh... hur logiskt låter det resonemanget? Det är snarare så att den tar slut när tecknaren har nog med pengar. Trodde du att serietecknarna använder sina sparpengar för att göra serier? Det är ju serierna de tjänar sina pengar på.

 

Jag tror att serien kommer fortsätta långt efter att skaparen tröttnat och serien blivit skittråkig. Så händer alltid med Jumps serier. De lockar med deg och så fortsätter skaparen för att uppnå tillständet där man aldrig någonsin mer behöver arbeta.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

man vet aldrig,,, dom kanske avslutar serien om skaparen får slut på pengar

 

Öh... hur logiskt låter det resonemanget? Det är snarare så att den tar slut när tecknaren har nog med pengar. Trodde du att serietecknarna använder sina sparpengar för att göra serier? Det är ju serierna de tjänar sina pengar på.

 

Jag tror att serien kommer fortsätta långt efter att skaparen tröttnat och serien blivit skittråkig. Så händer alltid med Jumps serier. De lockar med deg och så fortsätter skaparen för att uppnå tillständet där man aldrig någonsin mer behöver arbeta.

Jo det kan du ha rätt i men när det blir för tjatigt och ingen kollar på det längre, om det nu kan gå så långt, så läggs det nog ner om de har lust.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne…

×   Inklistrat som formaterad text.   Klistra istället in som oformaterad text

  Endast maximalt 75 uttryckssymboler tillåts.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa editor

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder med URL.

 Share

×
×
  • Skapa nytt...