Jocke Skrivet februari 3, 2005 Anmäl Share Skrivet februari 3, 2005 Var tusan tog bikt.se vägen..? ni vet den där sidan där man kunde läsa om flickvänner som besudlade vänninors tandborstar och folk som betedde sig allmänt omoraliskt.. någon som vet något? snälla! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
forehead Skrivet februari 3, 2005 Anmäl Share Skrivet februari 3, 2005 http://bikt.se kanske? ^^; Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LizZiGicLae Skrivet februari 3, 2005 Anmäl Share Skrivet februari 3, 2005 Det skulle fan vara läskigt om allt som stod där var sant. Som tur är så är det inte det. Hoppas jag. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jocke Skrivet februari 3, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet februari 3, 2005 Du tror inte jag provat den adressen? :( Lizzi: Det mesta är ju sant, folk har ingen anledning att ljuga då det ä helt anonymt.. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
HP-X Skrivet februari 3, 2005 Anmäl Share Skrivet februari 3, 2005 Du tror inte jag provat den adressen? :( Lizzi: Det mesta är ju sant, folk har ingen anledning att ljuga då det ä helt anonymt.. Internet är allt annat än anonymt. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
forehead Skrivet februari 3, 2005 Anmäl Share Skrivet februari 3, 2005 Du tror inte jag provat den adressen? :( Varför frågar du då? Den funkar ju. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jocke Skrivet februari 3, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet februari 3, 2005 Internet är allt annat än anonymt. Tja, det krävs nog en del bra utrustning för att kunna spåra människor som skriver sånt här, utan att IP loggas.. Varför frågar du då? Den funkar ju. Inte för mig.. fattar inte.. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
b8q Skrivet februari 4, 2005 Anmäl Share Skrivet februari 4, 2005 Du (din IP-adress) är väl bannad pga missbruk eller nåt.... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dread Skrivet februari 4, 2005 Anmäl Share Skrivet februari 4, 2005 funkar inte för mig, och jag har aldrig varit inne på hemsidan Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jocke Skrivet februari 4, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet februari 4, 2005 Du (din IP-adress) är väl bannad pga missbruk eller nåt.... Fick just en ny IP-adress, Telia 8MB ADSL.. kan det vara så att Telia har lagt in sidan på nån slags ban-lista..? Det vore surt.. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
forehead Skrivet februari 4, 2005 Anmäl Share Skrivet februari 4, 2005 Du (din IP-adress) är väl bannad pga missbruk eller nåt.... Fick just en ny IP-adress, Telia 8MB ADSL.. kan det vara så att Telia har lagt in sidan på nån slags ban-lista..? Det vore surt.. Jag sitter också på telia, men det funkar tydligen ändå. Men skumt är det, för just den adressen funkade inte för mig först heller, trodde jag skrev fel, men verkar inte så ändå. Jag testade några varianter (bikta, se/nu) och sökte tillslut på google och klickade mig vidare där, sen plötsligt funkade det utan problem. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jocke Skrivet februari 5, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet februari 5, 2005 Lustigt, nu fick jag det att fungera.. tydligen så fungerar inte bikt.se, men däremot: http://bikt.se/index.php? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LizZiGicLae Skrivet februari 5, 2005 Anmäl Share Skrivet februari 5, 2005 Lizzi: Det mesta är ju sant, folk har ingen anledning att ljuga då det ä helt anonymt.. Jo, men det är säkert väldigt många där som finner det roligt och bara ljuger ihop en historia. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg