Hoppa till innehåll
Anime.se

Elfen Lied


Pale Shade
 Share

Rekommenderade inlägg

Såg nyliggen elfen lied. Den var helt okej, men det kändes som om det var lite överdrivet naket, och jag måste säga att jag verkligen inte uppskattade alla lolielement. Men på det hela var den väl helt okej.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 62
  • Skapad
  • Senaste svaret

Toppskribenter i detta ämne

Toppskribenter i detta ämne

Hm? Kommer det en film?
Detta har jag inte hört innan... berätta mera tack :P : :

Ja, eller avsnitt 14. Syftar på ett tidigare inlägg...

Har just fått reda på att det ska släppas ett avsnitt till av Elfen lied :D

Den ska tydligen släppas på Dvd den 27 april i japan typ.. vet inte om det stämmer riktigt men det e värt att kolla upp

www.elfenlied.net men det skulle vara kul om avsnitt 14 var en lågn film eftersom en hel dvd skiva för ett avsnitt det kan ju inte bara var 20 minuter eller?

Fast nu när jag läser det igen står det inte att det är en film :blush: :P

Men då tycker jag att det skulle bli roligt om det kommer ett nytt avsnitt ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 2 weeks later...

Alltså jag fick reda detta på ett annat forum att Elfen 14 skulle komma och ADV films skulle släppa den 27 april men jag kan inte hitta att det står på ADVFilms hemsida tyvär så ajg ve tinte riktigt men den som lever får se som det heter ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 3 weeks later...

Episod 14??

Alltså bara jag som fick en kännsla av att 13 var sista episoden och det var ett bra slut där?

VAd kan dom möjligt lägga till i episod 14?

Och ifall det bara skall komma på dvd blir det då tillsammans med alla tidigare eller 14 mer långfilmslägnd och därmed kan dom få in mer i det?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Nej förlåt Mellow jag ville inte låta spydig eller nåt jag ville typ veta vart man kunde köpa den eftersom... 21 april har redan varit och om du visste om nån affär hade börjat sälja den.. förlåt för missförstånded.. :|

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Nej förlåt Mellow jag ville inte låta spydig eller nåt jag ville typ veta vart man kunde köpa den eftersom... 21 april har redan varit och om du visste om nån affär hade börjat sälja den.. förlåt för missförstånded.. :|

 

Inga problem, tog inte direkt illa upp, lät bara lite skumt :P

 

Nej tyvärr jag vet inte, hoppas någon som vet här i forumet kan få tummen ur och skriva HEHEHE.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 3 months later...
  • 3 weeks later...

Såg klart elfen lied i förrgår och jag storgrät. Inte vanligt att jag gör det när jag kollar på anime men den var så otroligt sorlig och vacker. Så fort jag lyssnar på låten lilium så får jag en sorgsen känsla i kroppen,men jag vet inte rikigt varför.

 

Men hur är det egentligen men avsnitten nu... jag harhört att det finns 13 avsnitt + ett ova... men så skriver folk här att det kommer ett 14:de avsnitt... vad är sant egentligen???

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne…

×   Inklistrat som formaterad text.   Klistra istället in som oformaterad text

  Endast maximalt 75 uttryckssymboler tillåts.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa editor

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder med URL.

 Share


×
×
  • Skapa nytt...