tomado Skrivet februari 4, 2005 Anmäl Share Skrivet februari 4, 2005 Hej!Jag gillar Ranmamangan väldigt mycket.Jag har hört rätt mycket om animen. Vet ni någon plats att köpa den??? Inte på nätet och det ska vara i GbG typ. Vet ni? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dancing Moon Skrivet februari 4, 2005 Anmäl Share Skrivet februari 4, 2005 SF bokhandeln har Ranma-animen, ligger nånstans i centrala Gbg. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Senshidude Skrivet februari 5, 2005 Anmäl Share Skrivet februari 5, 2005 Hmm... de verkar ha sänkt priset på Ranma½ nu. Kollade priserna på deras hemsida och minns att jag betalade mer än så där för de tre första "kullarna"... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LizZiGicLae Skrivet februari 5, 2005 Anmäl Share Skrivet februari 5, 2005 Svindyrt. S-v-i-n-d-y-r-t säger jag. Över tusen kronor för en säsong, tjo. :sleep:; Men å andra sidan kanske det är värt det. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Teron Skrivet februari 5, 2005 Anmäl Share Skrivet februari 5, 2005 Svindyrt. S-v-i-n-d-y-r-t säger jag. Över tusen kronor för en säsong, tjo. :sleep:; Men å andra sidan kanske det är värt det. Mjo, vi Stockholmare kan spara 2-300kr/säsong på säsong 4+ genom att köpa från webhallen istället, dessvärre tror jag att de endast finns i Stockholm. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ushi Skrivet februari 9, 2005 Anmäl Share Skrivet februari 9, 2005 Svindyrt. S-v-i-n-d-y-r-t säger jag. Över tusen kronor för en säsong, tjo. :sleep:; Men å andra sidan kanske det är värt det. Mjo, vi Stockholmare kan spara 2-300kr/säsong på säsong 4+ genom att köpa från webhallen istället, dessvärre tror jag att de endast finns i Stockholm. *pet* Tekniskt sett så kan människor över hela sverige köpa genom webhallen....genom postorder :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Teron Skrivet februari 9, 2005 Anmäl Share Skrivet februari 9, 2005 *pet* Tekniskt sett så kan människor över hela sverige köpa genom webhallen....genom postorder :) Och tro det eller ej, det tillkommer fraktkostnader när man handlar via postorder =) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Manga Master Skrivet februari 10, 2005 Anmäl Share Skrivet februari 10, 2005 www.microstore.se Microstore Har sett affärren i GBG och där såg jag lite Ranma DVD:er ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ushi Skrivet februari 11, 2005 Anmäl Share Skrivet februari 11, 2005 *pet* Tekniskt sett så kan människor över hela sverige köpa genom webhallen....genom postorder :) Och tro det eller ej, det tillkommer fraktkostnader när man handlar via postorder =) ja men om man sparar pengar genom att köpa på webhallen så tycker jag att 80 spänn eller vad det nu är inte spelar så stor roll :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
jagvillha Skrivet februari 12, 2005 Anmäl Share Skrivet februari 12, 2005 www.sfbok.se Där kan du hitta det. Det är kanske inte det billigaste. Men det är ett ställe. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Onizuka Skrivet mars 12, 2005 Anmäl Share Skrivet mars 12, 2005 Sfbok.se som ovanstående nämde. Annars går det ju att beställa den utomlands som hos discountanimedvd eller animenation. Det är dock en fördel om den finns i Sverige eller hur? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sokkan Skrivet mars 12, 2005 Anmäl Share Skrivet mars 12, 2005 Sfbok.se Jag tycker inte om att klaga, känner mig som en surpuppa, men måste fråga om du överhuvudtaget läser igenom de trådar du postar i? Sidan du tipsade om hade redan påpekats, dessutom i inlägget precis över ditt. Ser att du även postat ganska innehållslösa inlägg i flertalet gamla utdöda trådar. Sådant brukar inte ses på med alltför snälla blickar. Har man något vettigt att säga i en gammal tråd må det väl gå an, men inte när det bara gäller något litet "Jag håller med". Väl medveten om att jag själv håller liv i en död tråd genom att skriva detta, men kände att det var nödvändigt. Att det blev just den här tråden är en slump, och PM kändes inte direkt passande. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Onizuka Skrivet mars 12, 2005 Anmäl Share Skrivet mars 12, 2005 Gomen, men jag vill dela min åsikt men ibland är den lite längre än andra gånger. Och ja, jag läser trådarna. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg