Hoppa till innehåll
Anime.se

Ranma - Var köper jag animen???


tomado
 Share

Rekommenderade inlägg

Svindyrt. S-v-i-n-d-y-r-t säger jag. Över tusen kronor för en säsong, tjo. :sleep:; Men å andra sidan kanske det är värt det.

 

Mjo, vi Stockholmare kan spara 2-300kr/säsong på säsong 4+ genom att köpa från webhallen istället, dessvärre tror jag att de endast finns i Stockholm.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Svindyrt. S-v-i-n-d-y-r-t säger jag. Över tusen kronor för en säsong, tjo. :sleep:; Men å andra sidan kanske det är värt det.

 

Mjo, vi Stockholmare kan spara 2-300kr/säsong på säsong 4+ genom att köpa från webhallen istället, dessvärre tror jag att de endast finns i Stockholm.

 

*pet* Tekniskt sett så kan människor över hela sverige köpa genom webhallen....genom postorder :)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

*pet* Tekniskt sett så kan människor över hela sverige köpa genom webhallen....genom postorder :)

 

Och tro det eller ej, det tillkommer fraktkostnader när man handlar via postorder =)

 

ja men om man sparar pengar genom att köpa på webhallen så tycker jag att 80 spänn eller vad det nu är inte spelar så stor roll :)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 4 weeks later...
Sfbok.se

Jag tycker inte om att klaga, känner mig som en surpuppa, men måste fråga om du överhuvudtaget läser igenom de trådar du postar i? Sidan du tipsade om hade redan påpekats, dessutom i inlägget precis över ditt.

 

Ser att du även postat ganska innehållslösa inlägg i flertalet gamla utdöda trådar. Sådant brukar inte ses på med alltför snälla blickar. Har man något vettigt att säga i en gammal tråd må det väl gå an, men inte när det bara gäller något litet "Jag håller med".

 

Väl medveten om att jag själv håller liv i en död tråd genom att skriva detta, men kände att det var nödvändigt. Att det blev just den här tråden är en slump, och PM kändes inte direkt passande.

 

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne…

×   Inklistrat som formaterad text.   Klistra istället in som oformaterad text

  Endast maximalt 75 uttryckssymboler tillåts.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa editor

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder med URL.

 Share

×
×
  • Skapa nytt...