Hoppa till innehåll
Anime.se

Var bor alla?


Jawee
 Share

Rekommenderade inlägg

  • Svar 199
  • Skapad
  • Senaste svaret

Toppskribenter i detta ämne

lätt!

Ska stå längst fram på Falconer!

o på många andra band också!

>:D

 

ska bara bestämma mig för om jag ska jobba eller köpa biljetter ;)

 

bor inte så långt därifrån och brukar alltid kunna fixa bra campingplats till festivalen!

fler som ska dit? :P

Immortal kommer ju inte! :(

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

jag var på blind date i lindesberg. hon sa att hon var snygg. hon hade fel.

 

Haha jasså? xD vad hette hon då?

 

kan jag inte svara på. personlig integretet osv. vem vet. det kanske är din syster och det vill varken du eller jag veta.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 2 months later...
  • 2 weeks later...
  • 1 month later...
Vadå, är det inte stället som blivit känt för att sin årliga nazist-träff pga att en nazist mördades där för några år sen?

 

Ja någon sån skit var det, minns att det stod sprayat på en busstation här omkring "nazislakt i Salem *datum*", säkerligen av deras lika hjärndöda motståndare AFA. Borde slänga ut allt sånt patrask ur Sverige.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Soliga Bulgarien sen 3 månader tillbaka! Här nere faller det inte droppe regn på hela sommaren och temperaturen har inte gått under 30 grader, snarare upp mot 40 :D

 

Men jag börjar nog längta hem, ska hem om typ två månader. Ska faktiskt bli ganska skönt det med. Hem till lilla Sölvesborg i lilla Blekinge :P

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Tja, jag har redan postat en gång på sidan 4 men nu har jag flyttat för snart två år sedan så tänkte jag kunde posta en gång till för att uppdatera till rätt location så att säga. :D!

 

Jag bor i Lund, värlends häftigaste stad. Eftersom det varit en hel del folk (som jag pratat med) som trott att Lund ligger väldigt nära Göteborg så tänkte jag bara klargöra att Lund ligger i Skåne, väldigt, väldigt långt ner i södra Sverige och ca 30+ mil från Göteborg. Cheers. :D

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne…

×   Inklistrat som formaterad text.   Klistra istället in som oformaterad text

  Endast maximalt 75 uttryckssymboler tillåts.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa editor

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder med URL.

 Share


×
×
  • Skapa nytt...