Hoppa till innehåll
Anime.se

Var bor alla?


Jawee
 Share

Rekommenderade inlägg

  • 3 weeks later...
  • Svar 199
  • Skapad
  • Senaste svaret

Toppskribenter i detta ämne

Just nu bor jag i Angered i Göteborg.... men jag har bott i betydligt intressantare ställen.... München, Tyskland t.ex. Innan det var det Detroit, USA och innan det var det nån håla i England (jag var typ 2-3 år gammal så jag kommer inte ihåg ett piss ;))

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 1 year later...
  • 2 weeks later...
Jag var ju i alla fall bara ett landskap ifrån :P

Jag var ju i alla fall bara 260 km ifrån, medan du var 280 km ifrån. :P

Men allt är så långt ifrån varandra i Norrland att det är en standard. Därför är era 100 km där uppe lika mycket som 50 km här nere!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Men allt är så långt ifrån varandra i Norrland att det är en standard. Därför är era 100 km där uppe lika mycket som 50 km här nere!

Det är tvärtom. Eftersom ni har billigare och mer reguljär trafik (buss, tåg, flyg) så är avstånden mellan städerna mycket "mindre".

 

Min ursprungliga jämförelse är minst lika bra som din.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 1 month later...

Sådär ja, nu bor jag inte längre i en Stockholms-vit skokartong tätt inpå motorvägen, utan i ett stort och blekrosa rum med mer än nog utrymme för allt jag har, mitt ute i ingenstans. Ösmo närmare bestämt, en mil norr om Nynäshamn, en timmes tågtid till stan. Nu fattas bara min soffa, ett extra TV-ställ och en bokhylla till, så har jag det ultimata sovrummet. Att jag måste gå upp någon timme tidigare varje morgon kan jag leva med; jag slipper i alla fall pendla genom slussen.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne…

×   Inklistrat som formaterad text.   Klistra istället in som oformaterad text

  Endast maximalt 75 uttryckssymboler tillåts.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa editor

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder med URL.

 Share


×
×
  • Skapa nytt...