Hoppa till innehåll
Anime.se

Prenumerera på någon manga tidning


Jawee
 Share

Rekommenderade inlägg

Det finns två mangamagasin på den svenska marknaden som det går att prenumerera på, Shonen Jump och Manga Mania. Den ena innehåller serier för pojkar i tonåren medans den andra innehåller... tja.... andra serier för pojkar i tonåren. På hemsidan för respektive tidning går det att beställa en prenumeration.

 

*Webbadressen för Manga Mania

*Webbadressen för Shonen Jump

 

Nya prenumeranter av Shonen Jump får numera en Yu-gi-oh-DVD utan extra kostnad medans De som börjar med Manga Mania får en Neon Genesis Evangelion-DVD.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag prenumerar på shonen jump. Men på ett sätt så kanske det inte är så smart att prenumerar på dessa magasin eftersom de troligtvis släpper de flesta serier i pocketformat senare. Fast för den som vill ha sin manga nu och inte vänta så är det kanske ett bra val. Men jag börjar nästan ångra mig. Fast det är kanske inte säkert att direkt alla kommer i pocket?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag prenumerar på shonen jump. Men på ett sätt så kanske det inte är så smart att prenumerar på dessa magasin eftersom de troligtvis släpper de flesta serier i pocketformat senare. Fast för den som vill ha sin manga nu och inte vänta så är det kanske ett bra val. Men jag börjar nästan ångra mig. Fast det är kanske inte säkert att direkt alla kommer i pocket?

 

Inte säkert, nej. Dessutom får man serierna mycket tidigare om man köper tidningen.

 

Jag prenumererar på Afternoon. Dels för att följa serierna månadsvis (mycket roligare än att få ett pocket i taget) och dels för att det finns en massa godbitar jag aldrig skulle orka köpa pocketböckerna för. Plus lite till dumheter.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Om ni vill veta vilken av dom här fin fina tidningarna ni ska välja så är det Manga mania. (OBS! tycker jag)

Det ända jag gillar i Shonen jump tidning är Naruto , Men jag har serien i poketversion.

Men Manga mania är väldigt bra, Love Hina är en riktigt skön serie!

 

 

 

Slutgiltigt tips! Manga Mania!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne…

×   Inklistrat som formaterad text.   Klistra istället in som oformaterad text

  Endast maximalt 75 uttryckssymboler tillåts.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa editor

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder med URL.

 Share

×
×
  • Skapa nytt...