Hinata-chan Skrivet februari 14, 2005 Anmäl Share Skrivet februari 14, 2005 Är det nån som har nått tips på bra animevampyrfilm/serier Jag har sett Hellsing, Blood: the last vampire och Vampire hunter D: Bloodlust. Men jag e helt förälskad i anime vampar...så om nån har nått tips så blir jag lycklig. :D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boda Skrivet februari 14, 2005 Anmäl Share Skrivet februari 14, 2005 Hmm ja jag ve titne om det direkt vampyrer men Gungrave e väl massa vamyrer i ?? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dread Skrivet februari 14, 2005 Anmäl Share Skrivet februari 14, 2005 inte direkt vampyrer... men nåt liknande missfoster (menar då inte vampyrer för dem e coola...) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tireces Skrivet februari 14, 2005 Anmäl Share Skrivet februari 14, 2005 Vampire Princess Miyu kanske ? Finns en [OVA] på 4 avsnitt och en [TV] serie på 26 avsnitt. Sen har vi även Shingetsutan Tsukihime. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Scab Skrivet februari 14, 2005 Anmäl Share Skrivet februari 14, 2005 Tsukuyomi ^^ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ikkari Skrivet februari 15, 2005 Anmäl Share Skrivet februari 15, 2005 hellsing..=) säker finns det mer men ja måste till jobbet nu så jag hinner inte kolla upp mer...vink vink Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hûmla Skrivet februari 15, 2005 Anmäl Share Skrivet februari 15, 2005 Det finns väl vampyrer i "Robin The Wichhunter"...eller? Jag kommer knappt ihåg namnet , det var så länge sen jag såg den , men jag tror det.Fast jag vill nog inte rekomendera den , den är ingen succé. Kolla in den om du är värkligen vill. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mellow Skrivet februari 15, 2005 Anmäl Share Skrivet februari 15, 2005 Det finns väl vampyrer i "Robin The Wichhunter"...eller?Jag kommer knappt ihåg namnet , det var så länge sen jag såg den , men jag tror det.Fast jag vill nog inte rekomendera den , den är ingen succé. Kolla in den om du är värkligen vill. Asså, det vill du inte? Jag har haft den ett tag men inte sett, har haft massa andra serier att se på. Jag litar dock inte så mycket på naruto-dyrkare. *Witch Hunter Robin* Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sohma Kyo Skrivet februari 15, 2005 Anmäl Share Skrivet februari 15, 2005 Såg hela serien på Adult Swim i USA förra året, men jag kommer inte ihåg några vampyrer. Den passar inte alla, så se hela serien innan du kommer med en personlig åsikt. ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
HP-X Skrivet februari 15, 2005 Anmäl Share Skrivet februari 15, 2005 Shingetsutan Tsukihime som redan nämnts och Hitsuji no Uta. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ryuji Skrivet februari 15, 2005 Anmäl Share Skrivet februari 15, 2005 Jag har aldrig sett Vampyr anime. Kanske något man får kolla upp? :D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
HP-X Skrivet februari 15, 2005 Anmäl Share Skrivet februari 15, 2005 Jag har aldrig sett Vampyr anime. Kanske något man får kolla upp? :D Kolla då upp Shingetsutan Tsukihime, riktigt bra (iaf om d utycker om drama). Hellsing är mer action och de andra har jag ingen aning om. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Korinthian Skrivet juni 15, 2005 Anmäl Share Skrivet juni 15, 2005 Hellsing lämnar alla andra vampyranimesar långt bakom sej (specIELLT Blood: The last vampire). Och nu på sistone har det visst kommit ut en ny vampyranime som är en blandning mellan Trigun och Hellsing (inte så värst bra, men vill man ha vampyrer så vill man) EDIT: Trinity blood hette den ja. Korinthian Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
grunt Skrivet juni 15, 2005 Anmäl Share Skrivet juni 15, 2005 Tsukihime är allt du behöver se inom vampyrväg, den lämnar inga ögon torra, förutsatt att du har ett hjärta som inte är gjort av sten. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dread Skrivet juni 15, 2005 Anmäl Share Skrivet juni 15, 2005 Eftersom ingen nämnt den: trinity blood är helt klart en vampyr serie ja gillar :D Huvudperson är nån blandning av Vash the Stampede, trigun och Hellsin/vampire hunter deed helt okej! tre tummar upp åt den serien Edit: tusan nån hade nämnt den... dock ljuger den personen, serien aeger Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ikkari Skrivet juni 15, 2005 Anmäl Share Skrivet juni 15, 2005 trinity blood är helt okej, men nu tillbaka till hellsing. om man ska se serien så måste man läsa mangan. den är flera gånger bättre, tycker det är synd att animen inte följer mangan. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dread Skrivet juni 15, 2005 Anmäl Share Skrivet juni 15, 2005 håller jag djupt med om, animen är grym, mangan är grymmare (!) Ceres Victoria har en stor roll i mangan vilket hon tyvärr inte har i animen... :( Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg