Ryuji Skrivet februari 14, 2005 Anmäl Share Skrivet februari 14, 2005 Kan någon ge tips på nästa anime som jag ska se? Jag har sett följande serier: Ah! My Goddess (Helt okej) Digi Charat (Ful, men helt okej) Golden Boy (Riktigt rolig) Iketeru Futari (Också rolig) Strawberry eggs (Bra) Jag tycker om dom fula komedierna och dom som är lite ecchi som Golden Boy. Vilken ska bli min nästa serie? Tack :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boda Skrivet februari 14, 2005 Anmäl Share Skrivet februari 14, 2005 Love hina kanske :) Tenchi muyo alla serier´:) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pale Shade Skrivet februari 14, 2005 Anmäl Share Skrivet februari 14, 2005 FMP är inte ecchi... men den e jäkligt rolig :P sen e juh Ranma ganska kul me... leka me könsroller på de viset kan inte bli annat än roligt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ryuji Skrivet februari 14, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet februari 14, 2005 Min kompis sa att Love hina är bra. Det behöver inte vara Ecchi ;). Bara att det är ganska roligt. :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pale Shade Skrivet februari 14, 2005 Anmäl Share Skrivet februari 14, 2005 FMP e skitrolig :P men jag har oxo hört att lovehina ska vara bra... har ej sett den dock Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ryuji Skrivet februari 14, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet februari 14, 2005 Är FMP en forkortning? Eller heter den det? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dread Skrivet februari 14, 2005 Anmäl Share Skrivet februari 14, 2005 FMP= full metal panic grymt rolig... en annan bra serie som är grymt underhållande är vandread 1st och 2nd stage Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
docster Skrivet februari 14, 2005 Anmäl Share Skrivet februari 14, 2005 Furi Kuri (FLCL) och Excel Saga skulle du nog gilla om du har ett sinne för (sjuk) humor. Annars så tycker jag Azumanga Daioh är riktigt rolig! Den serien jag har skrattat mest åt är dock Full Metal Panic? Fumoffu!, den är så jäkla klockren! All hail the mighty Bonta-kun! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LordMune Skrivet februari 14, 2005 Anmäl Share Skrivet februari 14, 2005 Jungle wa itsumo Hale nochi Guu är totalstörd, in a good way. En serie på 26 avsnitt samt två OVAs (á 6 avsnitt). Manga också, I suppose, men den finns varken scanlated (vad jag vet), och inte heller är den licenserad... Snyft. :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mellow Skrivet februari 14, 2005 Anmäl Share Skrivet februari 14, 2005 PONY!!! Full Metal Panic! och Full Metal Panic? Fumoffu ska du se. Men vill du ha mer av ecchi är det såklart love hina du söker, bästa ecchi, komedi, romans, skolungdomar serien jag sett hittills. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tomtebo Skrivet februari 15, 2005 Anmäl Share Skrivet februari 15, 2005 Om du tycker om sjukhumor, se Green Green Tv, Där är det ecchi komedi så det bara skriker om det. ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JewnaS Skrivet februari 15, 2005 Anmäl Share Skrivet februari 15, 2005 Chobits borde du ta och se ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ichise Skrivet februari 15, 2005 Anmäl Share Skrivet februari 15, 2005 Sexy Commando. Störd humor. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ryuji Skrivet februari 15, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet februari 15, 2005 *har händerna fulla* ;) *kollar just nu* ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hûmla Skrivet februari 15, 2005 Anmäl Share Skrivet februari 15, 2005 Min kompis sa att Love hina är bra. Det behöver inte vara Ecchi ;). Bara att det är ganska roligt. :D Håller med! Det är en av mina favoritgenrer :D Kul och lite....på samma gång! Love Hina är väldigt bra som manga, Men animen är inte lika bra även om den är bra. Ett tips! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Petus Skrivet februari 15, 2005 Anmäl Share Skrivet februari 15, 2005 jag är besviken att ingen sagt GTO(Great Teacher Onizuka) ännu den är ju skit rolig :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mellow Skrivet februari 15, 2005 Anmäl Share Skrivet februari 15, 2005 Inte många som sett den kanske, eftersom den ligger på 43 episoder och blir det väldigt stor gigabyte mässigt, den blir även väldigt dyr då den är på fler skivor än en 26 episodrig (oftast 5-6skivor). hihi Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Petus Skrivet februari 15, 2005 Anmäl Share Skrivet februari 15, 2005 Inte många som sett den kanske, eftersom den ligger på 43 episoder och blir det väldigt stor gigabyte mässigt, den blir även väldigt dyr då den är på fler skivor än en 26 episodrig (oftast 5-6skivor). hihi måhända, men det ändrar inte faktumet att den är guld :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mellow Skrivet februari 16, 2005 Anmäl Share Skrivet februari 16, 2005 Inte många som sett den kanske, eftersom den ligger på 43 episoder och blir det väldigt stor gigabyte mässigt, den blir även väldigt dyr då den är på fler skivor än en 26 episodrig (oftast 5-6skivor). hihi måhända, men det ändrar inte faktumet att den är guld :) minst sagt guld, jag iofs bara läst det lilla som kommit från manga mania, men jag kan säga att mangan är fruktansvärt bra, jag är då en av de som inte har råd eller linhastighet att införskaffa GTO :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SLäggan Skrivet februari 16, 2005 Anmäl Share Skrivet februari 16, 2005 tycker du ska se hellsing,noir eller evangelion! =) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Manzana Skrivet februari 17, 2005 Anmäl Share Skrivet februari 17, 2005 Du borde se Kyou kara maou den är skitrolig dvs. om du pallar att se bishounen. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kakashi-sensei Skrivet februari 21, 2005 Anmäl Share Skrivet februari 21, 2005 Naruto och One Piece är båda riktigt bra. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ryuji Skrivet februari 21, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet februari 21, 2005 Naruto och One Piece är båda riktigt bra. Men dom är ju inte komedier :S Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LizZiGicLae Skrivet februari 21, 2005 Anmäl Share Skrivet februari 21, 2005 Naruto och One Piece är båda riktigt bra. Men dom är ju inte komedier :S One Piece innehåller väl ändå väldigt mycket humor? Även om det är en slagsmålanime... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ryuji Skrivet februari 21, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet februari 21, 2005 Naruto och One Piece är båda riktigt bra. Men dom är ju inte komedier :S One Piece innehåller väl ändå väldigt mycket humor? Även om det är en slagsmålanime... Jo, det är klart. Visserligen läser jag One Pice mangan just nu(är bara på Nr2.), så jag är lite sugen på att se serien. Handlar den om samma sak som Mangan? Nu i andra nummret så möter Ruffy Katen Buggy, gör han då det i filmen också? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg