Hoppa till innehåll
Anime.se

Vad ska jag nu se?


Ryuji
 Share

Rekommenderade inlägg

Kan någon ge tips på nästa anime som jag ska se? Jag har sett följande serier:

 

 

Ah! My Goddess (Helt okej)

Digi Charat (Ful, men helt okej)

Golden Boy (Riktigt rolig)

Iketeru Futari (Också rolig)

Strawberry eggs (Bra)

 

 

Jag tycker om dom fula komedierna och dom som är lite ecchi som Golden Boy. Vilken ska bli min nästa serie?

 

Tack :D

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Furi Kuri (FLCL) och Excel Saga skulle du nog gilla om du har ett sinne för (sjuk) humor. Annars så tycker jag Azumanga Daioh är riktigt rolig! Den serien jag har skrattat mest åt är dock Full Metal Panic? Fumoffu!, den är så jäkla klockren!

 

All hail the mighty Bonta-kun!

 

kun.jpg

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Min kompis sa att Love hina är bra.

 

 

Det behöver inte vara Ecchi ;). Bara att det är ganska roligt. :D

 

 

Håller med!

Det är en av mina favoritgenrer :D

Kul och lite....på samma gång!

Love Hina är väldigt bra som manga, Men animen är inte lika bra även om den är bra.

Ett tips!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Inte många som sett den kanske, eftersom den ligger på 43 episoder och blir det väldigt stor gigabyte mässigt, den blir även väldigt dyr då den är på fler skivor än en 26 episodrig (oftast 5-6skivor). hihi

 

måhända, men det ändrar inte faktumet att den är guld :)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Inte många som sett den kanske, eftersom den ligger på 43 episoder och blir det väldigt stor gigabyte mässigt, den blir även väldigt dyr då den är på fler skivor än en 26 episodrig (oftast 5-6skivor). hihi

 

måhända, men det ändrar inte faktumet att den är guld :)

 

minst sagt guld, jag iofs bara läst det lilla som kommit från manga mania, men jag kan säga att mangan är fruktansvärt bra, jag är då en av de som inte har råd eller linhastighet att införskaffa GTO :P

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Naruto och One Piece är båda riktigt bra.

 

Men dom är ju inte komedier :S

One Piece innehåller väl ändå väldigt mycket humor? Även om det är en slagsmålanime...

 

 

Jo, det är klart. Visserligen läser jag One Pice mangan just nu(är bara på Nr2.), så jag är lite sugen på att se serien. Handlar den om samma sak som Mangan? Nu i andra nummret så möter Ruffy Katen Buggy, gör han då det i filmen också?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för ytterligare svar.
 Share

×
×
  • Skapa nytt...