ahmedo Skrivet februari 15, 2005 Anmäl Share Skrivet februari 15, 2005 Den nya mangan i Shonen Jump är.... Nää, nu e jag lite elak, de som vill veta får läsa intervjun med Johan Andreasson som SweFilm gjorde på : http://www.swefilm.se/read.asp?id=2 Resten som inte vill veta får vänta till nummer 2005 - 05 >:D :D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
forehead Skrivet februari 15, 2005 Anmäl Share Skrivet februari 15, 2005 Ah, bra intervju! Jag längtar verkligen till shôjotidningen, tror det kan bli rätt intressant. Roligt att många titlar tar sig till pocketform också. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ahmedo Skrivet februari 15, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet februari 15, 2005 Då ska du läsa den andra intervjun med Manga Mania redaktör Johan Cedmar Brandstedt... Han gav mer svar angående den nya serien... Han berättade också när den kommer ut... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GinGirl Skrivet februari 15, 2005 Anmäl Share Skrivet februari 15, 2005 Det var ju roligt att läsa! Ska bli skoj ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ahmedo Skrivet februari 15, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet februari 15, 2005 Det var ju roligt att läsa! Ska bli skoj ;) mer e på väg ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GinGirl Skrivet februari 21, 2005 Anmäl Share Skrivet februari 21, 2005 Det var ju roligt att läsa! Ska bli skoj ;) mer e på väg ;) Yay!! ;) Undra vad det blir i Manga Mania då! ;) :P Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Debido Skrivet februari 21, 2005 Anmäl Share Skrivet februari 21, 2005 Synd att det blev den. den läser jag redan :(. Bleach hade varit roligare Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sandera Skrivet februari 21, 2005 Anmäl Share Skrivet februari 21, 2005 Ja,Rurouni Kenshin =D Jag har läst lite av första numret,och tyckte om det,så det ska bli kul att kunna läsa resten ^____^ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Noctune Skrivet februari 21, 2005 Anmäl Share Skrivet februari 21, 2005 Jag bryr mig inte så mycket då jag har den på engelska, men jag är glad för alla ni som inte läst den att ni får chans att läsa den här underbara serien. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
halullu Skrivet februari 21, 2005 Anmäl Share Skrivet februari 21, 2005 Vart läste du den andra interjuv med manga mania chefen, mm ruroin ska bli interessant:P Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
jagvillha Skrivet februari 22, 2005 Anmäl Share Skrivet februari 22, 2005 Ja! Kenshin. Jag har inte hunnit läsa den på engelska men jag vill jätte gärna läsa den nu ^^ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LizZiGicLae Skrivet februari 22, 2005 Anmäl Share Skrivet februari 22, 2005 Har inte orkat se animen då jag inte fann den särskilt bra (OVA:n har jag dock sett, den var fantastisk) så jag hoppas att mangan är bättre. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
-Kakashi- Skrivet februari 24, 2005 Anmäl Share Skrivet februari 24, 2005 Ser fram emot Kenshin :D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg