Hoppa till innehåll
Anime.se

X


Anji Kishu
 Share

Rekommenderade inlägg

Enligt mig är Xtv och X-themovie helt underbara. Filmen är väl enligt många skit men jag är X fan så det spelar inte mig ngn stor roll iom med att den är skapad efter att CLAMP hade släppt ca: 6 volymer utav mangan. Tycker att det är schysst att alla har olika slut, filmen, serien och mangan (inte klar än).

 

Är det någon som följer den? Tycker ni att den är bra så svara gärna. Gillar ni den inte så är det bara att total ignorera denna posten.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Patrioil: Jo, jag håller med dig om att den är bra och vacker. Det kan vara så ja (alltså att den är skit för att de kanske inte förstår det). En sak är ju även att många stör sig på att alla karaktärer inte får något utrymme att utvecklas (iofs ganska svårt att trycka ihop X i en film rulle med tanke på den långa handling).

 

Någon favorit canon/icke-canon par?

 

Serien Är helt klar sebar, har inte orkat sett filmen än. Men jag tycker att den hade ett trisst slut.

Mm, serien har inte världens bästa slut precis. Rättaresagt långt ifrån ett bra slut (IMPOV).

 

Har sneglat lite på den i SF men har aldrig riktigt brytt mig..

Ska nog ta och köpa en och kolla..

Den ser rätt så bra ut..

Både filmen och serien är riktigt bra gjorda (animationsmässigt). Men det är förståeligt med tanke på att Madhouse Productions va med och skapade dem.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne…

×   Inklistrat som formaterad text.   Klistra istället in som oformaterad text

  Endast maximalt 75 uttryckssymboler tillåts.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa editor

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder med URL.

 Share

×
×
  • Skapa nytt...