Filip_brink Skrivet mars 30, 2005 Anmäl Share Skrivet mars 30, 2005 hej! själv har jag 25 anime DVD:er ! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Genma Skrivet mars 30, 2005 Anmäl Share Skrivet mars 30, 2005 hej! själv har jag 25 anime DVD:er !Hur många av dem är bootleg eller inte? Enligt din signatur har du en hiskerligt massa One Piece på DVD men det är väl inte de japanska Du har, eller? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Achtung_Pantsu Skrivet mars 30, 2005 Anmäl Share Skrivet mars 30, 2005 Om det är just filmer på dvd du menar så är det sex styck. Anime-dvds generellt, runt 150st. (reg1 / reg4 import, inga bootlegs) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zimeon Skrivet mars 30, 2005 Anmäl Share Skrivet mars 30, 2005 Enligt din signatur har du en hiskerligt massa One Piece på DVD men det är väl inte de japanska Du har, eller? Det kan det knappast vara. Bara avsnitt 1~100 skulle nämligen vara 25 DVD:er om man ägde originalen, eftersom det bara är 4 avsnitt per skiva. Jag minns inte exakt hur många filmer jag har, men det är väl ett tiotal på DVD och ett tiotal på LD. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pale Shade Skrivet mars 30, 2005 Anmäl Share Skrivet mars 30, 2005 har inga dvder... bara massa gamla vhs. fast de ligger nerpackade efter att jag flyttade *sob* Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
HarCees Skrivet mars 30, 2005 Anmäl Share Skrivet mars 30, 2005 Jag har 7 VHS och en bootleg box. Med andra ord är jag den som har bidragit till animeutvecklingen mest på det här forumet. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ushi Skrivet mars 30, 2005 Anmäl Share Skrivet mars 30, 2005 aj bara orginal allso :D... men ungefär ett tiotal Vhser... en dvd box...5 dvd filmer... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lordgus Skrivet april 1, 2005 Anmäl Share Skrivet april 1, 2005 70-80 dvd, 150-200 vhs (inga bootleg. I stort sett bara r1 och NTSC, inga r4 faktiskt), orkar inte räkna exakt. Jag postade en lista förut på Zmanga men orkar inte leta upp den nu. Har väl ändå kommit till några sedan dess. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bankoiia Skrivet april 1, 2005 Anmäl Share Skrivet april 1, 2005 Äger för tillfället 27 stycken anime DVD'er, och bland dessa finner man bland annat en komplett samling utav både Neon Genesis Evangelion och Love Hina. Detta kryddat med diverse trevliga långfilmer som Akira och Ghost in the Shell. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ichise Skrivet april 1, 2005 Anmäl Share Skrivet april 1, 2005 Äger 56 anime DVD'er. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Suteki Skrivet april 2, 2005 Anmäl Share Skrivet april 2, 2005 hmm, 10 för tillfället, men planerar att äga fler inom en snar framtid. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mellow Skrivet april 2, 2005 Anmäl Share Skrivet april 2, 2005 Jag har 3 långfilmer och en BOX på 6 skivor. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FoX Skrivet april 2, 2005 Anmäl Share Skrivet april 2, 2005 tycker det är onödigt att köpa anime på riktigt, om man förstås har modem och vill gärna ha så, filmer är ok men om man ska köpa hela serien så sparar man skit mkt pengar på att ladda ner, varje dvd är ju bara 2-4 avsnitt eller nått sånt bränner du dem själv kan det bli himla massa typ 25 st kanske, men har X på film sen en sån hur de ska göra anime sen Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ryuji Skrivet april 2, 2005 Anmäl Share Skrivet april 2, 2005 Man får inte uppmana till nedladdning :S. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
HarCees Skrivet april 2, 2005 Anmäl Share Skrivet april 2, 2005 Man får inte uppmana till nedladdning :S. Whatever..vi kan ju inte se det på tv, så våra tillgångar till anime är inte direkt stora. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg