Hoppa till innehåll
Anime.se

Ringu


RockmanZero
 Share

Rekommenderade inlägg

Ringu er ju lett den besta filmen jag nonsin har sett precis efter den kommer Dark Water, gjord av samma eeh.. filmskapare.

 

Hero er en bra kinesiskfilm for er som er intresserade av asien i stora drag!

 

Sry for den cepiga stavningen, mitt tangentbord er po engelska och jag orkar inte fixa det till svenska

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 4 weeks later...

Actually, det finns en hel del som tyder på att Nakata Hideo inte kommer regissera The Ring 2. Filmen har blivit uppskjuten ett längre tag och Nakata har tagit sig an andra projekt. Det ryktas också om "bråk" kring filmen som en orsak. Inte direkt tråkigt om Nakata drar sig ur.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 1 month later...
ska ringu vara en skräckfilm? aldrig :S

 

en skräckfilm måste inte vara läskig för att vara bra...

då skulle de flästa skräckisar vara dåliga, men nu e dom inte det :P

 

 

 

 

 

 

vill lägga till att jag gillade dark water oxå... allt utom de sista 20 min, typ från att dom började köra data gjorda efekter med vatten tornet

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 1 year later...

ohoj.

 

Jag sitter och skriver ett Arbete om skillnaden mellan den japanska och amerikanska versionen av Ringu. Men jag har stött på patrull. Har hört att det finns mycket symbolik i färgerna som används i japansk film. Men jag hittar det inte någonstans. Nu vänder jag mig hit för att höra med er.

 

Förhoppningsvis finns det kanske nån som har kunskap om detta eller vet en bra bok som tar upp ämnet?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne…

×   Inklistrat som formaterad text.   Klistra istället in som oformaterad text

  Endast maximalt 75 uttryckssymboler tillåts.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa editor

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder med URL.

 Share

×
×
  • Skapa nytt...