Hoppa till innehåll
Anime.se

Hellsing säsong 2.


Mattis
 Share

Rekommenderade inlägg

Vem är det som säger att den är dålig?

Han som skrev mangan, bland annat.

 

Den är i största allmänhet hatad bland de som läste mangan. Eller kanske inte hatad så mycket som högaktningsfullt ignorerad.

 

Själv tyckte jag den inte var direkt dålig (de första avsnitten var guld) men att den blev... tråkig efter hand. Sen läste jag mangan och fattade varför mangadiggaren inte gillade animén. Mangan är ju tiotusenfalt mycket guldigare. Animén överlever jag utan.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Vem är det som säger att den är dålig?

Han som skrev mangan, bland annat.

 

Den är i största allmänhet hatad bland de som läste mangan. Eller kanske inte hatad så mycket som högaktningsfullt ignorerad.

 

Själv tyckte jag den inte var direkt dålig (de första avsnitten var guld) men att den blev... tråkig efter hand. Sen läste jag mangan och fattade varför mangadiggaren inte gillade animén. Mangan är ju tiotusenfalt mycket guldigare. Animén överlever jag utan.

 

Med andra ord har du samma åsikt som jag vad gäller animén. Har inte läst mangan.

 

 

Trodde mannen menade att någon klagade i tråden.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Tyckte om animen ganska så starkt. Men sedan jag börjat läsa mangan så förstår jag verkligen hur man kan ha något som helst skäl till att klaga på animen. Tycker ivf att hela idén är väldigt härlig, och att Hellsing är en väldigt mysig anime. Mangan äger dock animen totalt... ^^

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

är det nån som vet vad säsong 2 kommer handla om (bara grundläggande liksom) OM nån vet och svarar så skriv gärna i vitt eller gult, vill inte vara orsak till att spoila för andra.

 

Vampyrer, nazister, zombier, vatikanen, katoliker och protestanter. Tredje riket. Och Andersong. Och påven.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne…

×   Inklistrat som formaterad text.   Klistra istället in som oformaterad text

  Endast maximalt 75 uttryckssymboler tillåts.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa editor

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder med URL.

 Share

×
×
  • Skapa nytt...