Mattis Skrivet april 12, 2005 Anmäl Share Skrivet april 12, 2005 För en tid sedan hörde jag att säsong 2 av Hellsing var på G men sen har det varit väldigt tyst. Har haft lite svårt att hitta något om det så är det någon som vet något? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
shinji-kun Skrivet april 12, 2005 Anmäl Share Skrivet april 12, 2005 jag har för mig att jag hört att dom ska göra klart mangan först, o när den e klar börjar dom med säson 2 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zoulkeeper Skrivet april 12, 2005 Anmäl Share Skrivet april 12, 2005 yee säsong 2! 1an ägde ju Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mellow Skrivet april 12, 2005 Anmäl Share Skrivet april 12, 2005 Det vore ju guld! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mattis Skrivet april 13, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet april 13, 2005 jag har för mig att jag hört att dom ska göra klart mangan först, o när den e klar börjar dom med säson 2 Tack så mycket. Har väntat länge på att få något svar. Första säsongen var något av det bästa jag sett. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Beck Skrivet april 13, 2005 Anmäl Share Skrivet april 13, 2005 Tycker inte den serien är dålig , ja gillar den skarpt fattar inte varför ni inte gillar den ... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zoushoka-San Skrivet april 13, 2005 Anmäl Share Skrivet april 13, 2005 Tycker inte den serien är dålig , ja gillar den skarpt fattar inte varför ni inte gillar den ... Vem är det som säger att den är dålig? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Onizuka Skrivet april 13, 2005 Anmäl Share Skrivet april 13, 2005 Det skulle vara kul och se en andra säsong av Hellsing. Först säsongen var ju mycket bra, så det skulle nog bli ett positivt mottagande av anime-fansen. jag längtar. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zimeon Skrivet april 13, 2005 Anmäl Share Skrivet april 13, 2005 Vem är det som säger att den är dålig? Han som skrev mangan, bland annat. Den är i största allmänhet hatad bland de som läste mangan. Eller kanske inte hatad så mycket som högaktningsfullt ignorerad. Själv tyckte jag den inte var direkt dålig (de första avsnitten var guld) men att den blev... tråkig efter hand. Sen läste jag mangan och fattade varför mangadiggaren inte gillade animén. Mangan är ju tiotusenfalt mycket guldigare. Animén överlever jag utan. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zoushoka-San Skrivet april 13, 2005 Anmäl Share Skrivet april 13, 2005 Vem är det som säger att den är dålig? Han som skrev mangan, bland annat. Den är i största allmänhet hatad bland de som läste mangan. Eller kanske inte hatad så mycket som högaktningsfullt ignorerad. Själv tyckte jag den inte var direkt dålig (de första avsnitten var guld) men att den blev... tråkig efter hand. Sen läste jag mangan och fattade varför mangadiggaren inte gillade animén. Mangan är ju tiotusenfalt mycket guldigare. Animén överlever jag utan. Med andra ord har du samma åsikt som jag vad gäller animén. Har inte läst mangan. Trodde mannen menade att någon klagade i tråden. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Psy Skrivet april 14, 2005 Anmäl Share Skrivet april 14, 2005 Tyckte om animen ganska så starkt. Men sedan jag börjat läsa mangan så förstår jag verkligen hur man kan ha något som helst skäl till att klaga på animen. Tycker ivf att hela idén är väldigt härlig, och att Hellsing är en väldigt mysig anime. Mangan äger dock animen totalt... ^^ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zimeon Skrivet april 14, 2005 Anmäl Share Skrivet april 14, 2005 Med andra ord har du samma åsikt som jag vad gäller animén. Har inte läst mangan. Då är jag lite avundsjuk. Du har nämligen mycket kul att se fram emot. Hellsingmangan är ren underhållning. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LizZiGicLae Skrivet april 14, 2005 Anmäl Share Skrivet april 14, 2005 Jag har väldigt länge velat köpa Hellsing-mangan men det har aldrig blivit av. Lite synd. Men egentligen hur mycket av animen är det som är trogen mangan? Första avsnittet? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mattis Skrivet april 14, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet april 14, 2005 Har själv inte läst mangan men eftersom jag gillade animen skarpt så antar jag att jag skulle bli förälskad i mangan, får skaffa den någon dag. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
docster Skrivet april 19, 2005 Anmäl Share Skrivet april 19, 2005 http://www.anime.se/forum/viewtopic.php?p=74603#74603 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tireces Skrivet april 20, 2005 Anmäl Share Skrivet april 20, 2005 Det låter ju inte helt fel, hoppas att den följer mangan bättre denna gång! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pale Shade Skrivet april 20, 2005 Anmäl Share Skrivet april 20, 2005 är det nån som vet vad säsong 2 kommer handla om (bara grundläggande liksom) OM nån vet och svarar så skriv gärna i vitt eller gult, vill inte vara orsak till att spoila för andra. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hûmla Skrivet april 22, 2005 Anmäl Share Skrivet april 22, 2005 Det komemr väl handla om det gamla vanliga, andra vampyrer som försöker förstöra världen.Sen kommer den store allsmäktige Alucard!! Och räddar hela världen med sina alldeles för starka krafter...samma sak hela tiden. :P Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zimeon Skrivet april 22, 2005 Anmäl Share Skrivet april 22, 2005 är det nån som vet vad säsong 2 kommer handla om (bara grundläggande liksom) OM nån vet och svarar så skriv gärna i vitt eller gult, vill inte vara orsak till att spoila för andra. Vampyrer, nazister, zombier, vatikanen, katoliker och protestanter. Tredje riket. Och Andersong. Och påven. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg